Bilder på användarnas Arctic Cat

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Du har jobbat på bra. :) kanske de vore något att montera styre å styrstång från en -09/10 M-serie/X-fire?:D
Jo jag har ju gjort så gott ja kan :D Ja men vistt skulle de vara perfekt med en sån styrstång, men de kostar ju de å! :( Tänk vilket monster man hade ägt om man hade råd :argh:

B

Biosteel

Jo jag har ju gjort så gott ja kan :D Ja men vistt skulle de vara perfekt med en sån styrstång, men de kostar ju de å! :( Tänk vilket monster man hade ägt om man hade råd :argh:
haha exakt alla pengar till skotern. nej men angående lackningen så ta och lacka limegrönt som du hade gjort i PS :evil::rock:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Nä, om du ska lacka om chassit tycker ja du ska lacka de svart isf. Men du kan ju skaffa som en tape som man klär in tunneln med. Typ sånt man använder till board på bilar å sånt..

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Nä, om du ska lacka om chassit tycker ja du ska lacka de svart isf. Men du kan ju skaffa som en tape som man klär in tunneln med. Typ sånt man använder till board på bilar å sånt..
Jag tror tunneln får vara som den är, vet inte ens om jag orkar polera den :boring:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Hehe. okej. men då kan väl sån där tape vara något? du kan få den i ganska många olika färger och mönster :) det är bara att prata med något reklamföretag å se vad dom ska ha för att trycka upp nått åt dig :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
En grej jag undrat på länge... Hur tar man bort yttre vändhjulen och varför gör man det?
Jag har gjort mina konverteringar själv hemma, men det finns att köpa färdiga konverteringar. Personligen tycker jag att det är bra mycket snyggare men framförallt så har jag gjort det för att kunna styra bättre när man kör på rullen.

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
En grej jag undrat på länge... Hur tar man bort yttre vändhjulen och varför gör man det?
Man flyttar dom till insidan av skenorna med såkallade ''two wheel kit''´s och de gör att sidorna på mattan kan böja sig mer på utsidan och det resulterar i att det blir lättare att bryta upp den på sidan.