De ja tänkte. Men jag gör en egen istället för att lägga ut 500-1300 krHigh flowe tratten ger bättre luft flöde till motorn. Man får 2-5hk botten registret samt bättre gassvar.
De ja tänkte. Men jag gör en egen istället för att lägga ut 500-1300 krHigh flowe tratten ger bättre luft flöde till motorn. Man får 2-5hk botten registret samt bättre gassvar.
fy satan va snygg
Jo den är ju de men skulle inte vara kul att betala bygget i Sverige :argh:fy satan va snygg
mjaa verkligen skänk en sån till mig :evil:Den vit/röda var helt klart grym:rock:
nä inte direkt ellr om man haft jävligt bra me pengar såJo den är ju de men skulle inte vara kul att betala bygget i Sverige :argh:
Jo jag har ju gjort så gott ja kan Ja men vistt skulle de vara perfekt med en sån styrstång, men de kostar ju de å! Tänk vilket monster man hade ägt om man hade råd :argh:Du har jobbat på bra. kanske de vore något att montera styre å styrstång från en -09/10 M-serie/X-fire?
haha exakt alla pengar till skotern. nej men angående lackningen så ta och lacka limegrönt som du hade gjort i PS :evil::rock:Jo jag har ju gjort så gott ja kan Ja men vistt skulle de vara perfekt med en sån styrstång, men de kostar ju de å! Tänk vilket monster man hade ägt om man hade råd :argh:
Jag tror tunneln får vara som den är, vet inte ens om jag orkar polera den :boring:Nä, om du ska lacka om chassit tycker ja du ska lacka de svart isf. Men du kan ju skaffa som en tape som man klär in tunneln med. Typ sånt man använder till board på bilar å sånt..
jadu, det är micke som har fotat. xDOuff Anton, skapligt fin bild där
Jag har gjort mina konverteringar själv hemma, men det finns att köpa färdiga konverteringar. Personligen tycker jag att det är bra mycket snyggare men framförallt så har jag gjort det för att kunna styra bättre när man kör på rullen.En grej jag undrat på länge... Hur tar man bort yttre vändhjulen och varför gör man det?
Man flyttar dom till insidan av skenorna med såkallade ''two wheel kit''´s och de gör att sidorna på mattan kan böja sig mer på utsidan och det resulterar i att det blir lättare att bryta upp den på sidan.En grej jag undrat på länge... Hur tar man bort yttre vändhjulen och varför gör man det?