Snart ferdig med min 2012 M901.
Mangler enda raptor demperene og WRP salen.
I never thought I would type english to a sweedish guy. Times are changingGrusom, tror det er store hull? Kan du fortelle oss litt mer. Front dempere og sal er ondödigt hvis en bare gå på valsen.
Merk at jeg ikke kan snakke norsk.
I never thought I would type english to a sweedish guy. Times are changing
Don't know what you are meening with what you typed, but you indeed said my sled is ugly, and have big holes in it.
Ugly, yeah migt be. It depends on the eye looking
Holes are to be covered by xxx modrod vents. They where not installed when picture was taken.
Specs:
D&D 901 big bore
V-force3
PCV with timing module (releases 15.12.12, so not in yet)
P85 primary clutch
MDS clutching
Dalton helix
D&D singel pipe. Jaws singel pipe are under consideration.
BDX style air intake.
Raptor shocks front and rear.
Rasmussen steering fix and susp relocation.
WRP -3" seat
proven design snowflap
HID xenonkit
WRP boards
frame powdercoated black, details powder coated kawa peral blazing orange with clearcoat.
Camoplast peak 2.5" track
Avid 2.86" 8t drivers
BDX lightweight brake rotor and driveshaft
BDX anti stab
38" front end
SLP powder pros with Total tek carbides
Think it's gonna be a fun ride
Jeg er enig med deg om detsatan vad snygg Daltech
Takk. Er 153" matta. Jeg har aldri sett behov for lengre matte enn 153". En venn av meg har en M 162", og den er unødvendig lang til vårt behov.Sjukt cool
Vad är det för matta 162"?
Ser fram emot mer bilder
Jeg monterte 38" forstilling samtidig som jeg gjorde carls mod, så jeg kan ikke si at jeg vet hvor stor forskjell det er. Teoretisk, så ser jeg hvorfor det burde fungere.Hur stor är skillnaden egentligen, när man har "carls cycle mod"?
Tänkte om du har hunnit prova det än...
Var har du hört det där datumet?PCV with timing module (releases 15.12.12, so not in yet)
Var har du hört det där datumet?
Pris?
Är tändmodulen separat, som till de andra applikationerna baserade på PC3?
Oh, no no! I meant that it looks awesome and wanted to know more about your big bore (not big holes) engineDon't know what you are meening with what you typed, but you indeed said my sled is ugly, and have big holes in it.
Ugly, yeah migt be. It depends on the eye looking
Just to clarify the word can be used to describe that it "looks like a monster".Don't know what you are meening with what you typed, but you indeed said my sled is ugly, and have big holes in it.
Okey Skriv bare svensk du. Norsk kan jeg skrive Jeg skjønner det meste av svensk, men skånsk er vanskelig å forstå.Oh, no no! I meant that it looks awesome and wanted to know more about your big bore (not big holes) engine
How much power does your engine deliver with your setup?
I see. Takk takkJust to clarify the word can be used to describe that it "looks like a monster".
Which I belive is more correct
But usually it means ugly, terrible etc so easy to missunderstand...
Aja fet maskin iaf
Tror dom flesta svenskar tycker likadant :amuse:Okey Skriv bare svensk du. Norsk kan jeg skrive Jeg skjønner det meste av svensk, men skånsk er vanskelig å forstå.
Takk.Tror dom flesta svenskar tycker likadant :amuse:
Grym skoter du har, kör du i Sverige eller? För i Norge får man väl knappt köra utanför lederna?