grym kvalite på bilderna=) å snygg var skotern med.Tog 2 nya bilder på min maskin! Mest bara för att rasta studioblixtarna och testa litegrann.
grym kvalite på bilderna=) å snygg var skotern med.Tog 2 nya bilder på min maskin! Mest bara för att rasta studioblixtarna och testa litegrann.
I grunden är det en Dragon 800 -09.RonnyK
Vad är det för maskin i grunden?
Var får man tag i en sådan huv?
Passar den på en rmk -06?
hva har du brukt for å få huven og listen over lykta hvit?
min =)
Har använt garbon vinyl warpin samma film som man andvänder till att vinylisera bilarhva har du brukt for å få huven og listen over lykta hvit?
Vet av en sådan huv! p ma för info!RonnyK fan den där huven på iq(rmk,shift) chassiet är läcker. Minns det var ett "företag/person" som sålde dem på blocket för något år sen. Undrar håller de på och gör dem nu också? Har en kompis som är på väg å ska köpa en rmk kanske och han vill ha tag på en crosshuv då.
Hela skotern är grymt snyggt, bra byggt och tycker tunneln gör sig jäkligt bra så som den ser ut nu. Lite hårdrock över hela bygget.
/Anders
Ska se om jag kommer ihåg att ta nån bildFan va fin! Skulle man kunna få se en bild bakifrån så man ser hur dynan är dit moddad?
här är mitt bygge för iår en switchback 700 -04 där twinen har fått lämna plats för en 800 storm trippel nu i höst. en 51mm summit matta har jag även klämt in, vinnande koncept om ni frågar mig :blink1: