Litet snabb klipp från förra vintern : http://vimeo.com/29189939
Äntligen ha det komme lite snö så man fick testa IQn en sväng.
Sen är inte styre så högt som de ser ut
Det är ett originaltillbehör.Hade tillomed tänkt göra en egen sån google väska! Vars finns dem att köpa? Går den att ha på iq chassit?
Såg den irl idag.Fick min -12a idag....
Wrapad och klar.. Bara Asker bumpern som ska på, sedan lite pulverlack av spindlar och boggieskenor.
Nu har jag suttit här ett bra tag och funderat på om det är flipp eller flopp.Fick min -12a idag....
Wrapad och klar.. Bara Asker bumpern som ska på, sedan lite pulverlack av spindlar och boggieskenor.
Fick min -12a idag....
Så där, Asker bumpern på plats och maskinen färdig inför kommande visning!
Så är nog jag med att man inte gillar massa plotter, sen så tycker även jag att 12:ans orginal-stripning ser förjävlig ut (elvorna var ju mycket snyggare) men kan faktiskt inte ansluta till hyllningskören i detta fall heller.Riktigt fint! Jag gillar egentligen när man blandar massa färger men detta funkade riktigt bra faktiskt!
Av allt du sa där var det bara detaljen om dynan jag håller med om-annars tycker jag faktiskt precis tvärtom!Så är nog jag med att man inte gillar massa plotter, sen så tycker även jag att 12:ans orginal-stripning ser förjävlig ut (elvorna var ju mycket snyggare) men kan faktiskt inte ansluta till hyllningskören i detta fall heller.
Men är väl tur att folk har olika smak ändå.
Förstår inte vad Polaris tänkte när dom inte satte helsvart dyna på -12:ans PRO-RMK heller.
Främst orange madness men även den silverfärgade är det väl många som föredrar utseendet på framför -12 stripningen vad man hört. Den röd/svarta PRO-R RMK:n såg ju också klockren ut.Hur ngn kan tycka att 11-orna är snyggare än 12-orna är för mig oberipligt!!
Det är nog ett vanligt option på 316i och 318i....En grej som jag gillar som kanske förklarar något är tillexempel om någon köper en ny BMW så finns det en option: "Ej Modellbeteckning" som man kan välja.