Bilder på era Polarisar!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Varit inaktiv väldigt länge nu! Råkade hämta ut en RMK Assault -13 till föra säsongen och inte kunde man hålla fingrarna i styr med den heller. Slutresultatet blev detta!


Just hemkommen från handlaren





 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
En uppdatering:

Riktigt fint, bra att du skippade det röda du pratade om tidigare =)
Jäklar vad snyggt Foxarna blir med vita a-armar, Kashima guldbrun anodisering på rails och dynstaget skulle passa jäkligt bra =P

Är skidorna de nya BX?
 
Last edited:

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Hehe, ok. Föredrar du dom före gripper eller var det att du ville ha vita. Är väl något sämre skrå-egenskaper med MTX fast kanske bär ännu bättre?
 

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
Använder aldrig mina skidor så hur ska jag veta? Skotern går ju på rullen hela tiden så... :D

Nämen skämt åsido. Nog är de för bra bär i MTX. Skulle haft kvar gripper skidorna och uppgraderat gummit i dom om dom fanns i vitt.
 

JOK

Välkänd medlem
22 aug 2013
442
2
18
Norrbotten
Både röda och vita, skidkrok finns ju i rött också.. Men visst är ju CA snyggare.. Gillar dock gripper bättre och fick vita för 700kr extra..
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Både röda och vita, skidkrok finns ju i rött också.. Men visst är ju CA snyggare.. Gillar dock gripper bättre och fick vita för 700kr extra..
Det var ju en bra deal, men köper man andra skidor för att få vita så känns det fel att köpa Orginal som kostar minst lika dyrt.

Finns vita orginal polaris ski-hooks i staterna, tex Nuclear Orange LE:n har sådana, dock tar dom inte hem dom här i Sverige. Art nr: #5435681-133
 
Last edited:

JOK

Välkänd medlem
22 aug 2013
442
2
18
Norrbotten
Jag vet, men fick inte den dealen på CA... Samtidigt anser jag att gripperskidorna funkar nog så bra som CA och Slp PP.