Nån som vet hur snötillgången är där? Det enda jag hört är att backen inte är åkbar än, men hur ser det ut uppe på toppen?
Helvete då måste jag bara upp nästa helg! Så fort jag får bort gipset på benet så måste jag bara fara upp
Jo jag vet. Men jag är inte så mycket runt backen och kör, men ska ha det i åtanke när jag kör runtomkring backenHaha, vore nice om man stötte på några andra härifrån=) Så man verkligen känner att sessongen är på G. Men kom bara ihåg att inte köra i skidspåren. Då kommer dom stänga ner all skoterkörning där uppe.
Stockholmsgatorna bör man kanske se upp lite med i och med att det rinner en del bäckar och sånt i dom. Var förvisso ett par år sedan jag var där men. Annars är ju en tripp till rödvattnet en rätt lämplig dagstur.Skidspåren går ju lååångt bort från backen. Tror garanterat detas "skidspårs-nät" går lika långt "bort" som skoterspåren, så man kolla upp lite vars man kör.
Jadu, lagoma dagsturer vet jag inte. Men jag brukar köra ner på "baksidan" av berget, och köra mot rödvattnet. Så har du ju stockholmsgatorna där (raviner som man kör nere i)
Sen finns det otroligt mkt "kraftliner" att köra under som brukar vara rätt sjyssta på många ställen.
rätta mig om jag har fel, men går inte lederna på en del skogsbilvägar?Det är ca 4/5dm där.. jag bor i bredbyn och har kompisar som bor där.
Men det snöar ju nu nästan varanan dag så de blir ju mer men tänk på att stockholms gatorna är naturreservat så att de blir nog inte så glad om man kör där, elr får man köra på sånt? Sen ingen blir ju glad om man kör på oplogade skogsbilvägar, men jag ska inte säga nått för jag är inge bättre själv. haha. Men jaa då ses vi kanske där uppe, är uppe nästan varje helg hade!