polaris matta

D

Deleted member 6797

vad har du nu? polaren har 32mm i sin indy 500, och min andra polare har 25mm

D

Deleted member 6797

då har ja en fråga: är sugen på en 38mm matta till min edge men är camoplast bra?

R

Robin

då har ja en fråga: är sugen på en 38mm matta till min edge men är camoplast bra?
Camoplast är i princip den enda matt tillverkaren som sitter på alla maskiner orginal och eftermonterat..

JAA jag vet att det finns Kimpex och ryssmattorna osv..

D

Deleted member 6797

Camoplast är i princip den enda matt tillverkaren som sitter på alla maskiner orginal och eftermonterat..

JAA jag vet att det finns Kimpex och ryssmattorna osv..
ska ju vara 38mm men iaf så har ja hört att ripsaw suger?

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Verkar vara delade meningar om ripsaw mattan. Hört flera klaga på den men faktum är iallafall att polarens iq shift med ripsaw 38mm gick bättre i snö än min förra skoter pro x2 med camoplast (snowcross?) 38mm oavsett förare på led verkade dom däremot likvärdiga.

Hört andra som höjer ripsaw till skyarna pga. fästet i hårdare före också så jag tror man får skaffa en egen uppfattning.

Hade själv tänkt köra med 38mm ripsaw på ny skotern om de inte hade legat en 44a som väntade på att bli använd på jobbet.

D

Deleted member 6797

jag har kört ripsaw 32" på min gammla mach 1 och den nuvarande shift 600, grymt fäste på leden, men inge fäste alls i lössnön.

jag vill ju ha fäste på lössnö också. så vad finns då för matta så man kan köra både på och utanför å ha bra fäste? 38mm då som tidigare sagt