Någon som vet sett en Phazer med 2T motor?

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Tror nog den är för ny fortfarande för att nån ska ha råd att bygga ett sånt projekt.
Så fort det dyker upp en med bombad motor eller när dom hamnar under 30 papp....då dyker det garanterat upp ett och annat hembygge.

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Tror nog den är för ny fortfarande för att nån ska ha råd att bygga ett sånt projekt.
Så fort det dyker upp en med bombad motor eller när dom hamnar under 30 papp....då dyker det garanterat upp ett och annat hembygge.
Okej..

Sitter själv och grunnar på vad man kan ha för projektarbete nu i sommar (skol arbete).
Detta är en kandidat!

Fast jänkarna gör ju tamefan allt möjligt!

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
skulle vart riktig nice kombo,men som sagt,motorerna håller väl bättre än chassiena så, så länge ingen överladdar FÖR mycket lär det bli svårt att hitta lämpligt objekt.

S

StoxResearch

En Cat Laydown motor skulle nog vara lättast att klämma ner i Phazern. Jag hoppas ju att Yamaha tar sitt förnuft till fånga snart, :p

S

StoxResearch

Jadda:
Ja, vore ju katastrof att trycka in en Cat 1000 motor dit, :) Eller redan en 800a. Men jag vet inte hur mycket plats det finns, framförallt på bredden.

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
nä du jadda där har du fel hehe (jag är inte helt blå än iaf) de vore en förträfflig motor i ett bra chassie

S

StoxResearch

stecka:
Helt riktigt. Cats motorer börjar allt mer få ett rykte om att vara riktigt bombsäkra och hållbara som jag har förstått det. Efter nåt problemår för 700 och 1000 i början så verkar de ha fått till dem riktigt bra nu. 800an har jag knappt läst nåt problem med om alls. Ingen pratar om det heller, vetskapen kommer liksom smygande, :p