Hej, var ute och körde idag, körde väll ca 2 mil och sen när jag skulle hem så hände de nånting , de var en raksträcka och låg väll på ca 80-100 och så small de till och då kunde han låg på 4500 varv (inslagsvarvet ligger på 5000varv)och han gick varken ner eller upp om man gasade, han ville nästa dö om man gasade också.
Det är som om han vill fara kunna gassa upp men att de är som en spärr nästan. och att nu är de ett ***** glapp när mans ka gasa, ca 1 cm glapp innan han kan gasa och förr var de inget!
Min första tanke var att de är nå elfel? men då förklarar de inte varför glappet när man gasar!
Så jag vänder mig hitåt där de finns lite mer kunniga är vad jag själv är!
Och han gick hur bra som hälst innan också!
Hoppas jag har förklarat så bra som möjligt! bara att fråga om ni undrar nånting!
Mvh Alexander
Det är som om han vill fara kunna gassa upp men att de är som en spärr nästan. och att nu är de ett ***** glapp när mans ka gasa, ca 1 cm glapp innan han kan gasa och förr var de inget!
Min första tanke var att de är nå elfel? men då förklarar de inte varför glappet när man gasar!
Så jag vänder mig hitåt där de finns lite mer kunniga är vad jag själv är!
Och han gick hur bra som hälst innan också!
Hoppas jag har förklarat så bra som möjligt! bara att fråga om ni undrar nånting!
Mvh Alexander