he he den är säkert grymmt snygg !Kör arctic nu precis som då jag började köra för 6 (?) år sedan. och sedan dess har det blive 13kissemissar, en polaris och en john deere.
Men jag tror jag håller mig till arctic hädanefter. Har inte råd att byta (Arctic tatuerad stort på ryggen), blir så dyrt med lazeroperation
Kör arctic nu precis som då jag började köra för 6 (?) år sedan. och sedan dess har det blive 13kissemissar, en polaris och en john deere.
Men jag tror jag håller mig till arctic hädanefter. Har inte råd att byta (Arctic tatuerad stort på ryggen), blir så dyrt med lazeroperation
haha, behöver du inte göra, som sagt. Jag har ägt en polaris, så jag är rätt nöjd med tatueringenJag lider med dig
:hahaha:
lägg upp en bild på den vettjahaha, behöver du inte göra, som sagt. Jag har ägt en polaris, så jag är rätt nöjd med tatueringen
haha, behöver du inte göra, som sagt. Jag har ägt en polaris, så jag är rätt nöjd med tatueringen
Vilket är det största märket globalt sett?
Därav kul att se om det verkligen stämmer bland i alla fall forums medlemmarna.Var det inte Ski-Doo förra året?
Handlar ju inte heller varken vilket märke som säljer mest i dagsläget eller heller om vilka grupper det är som röstar.eftersom årsmodellerna bland dom röstandes maskiner, varierar kraftigt, så säger den här röstningen ingeting hur försäljningen är nu.tex yamaha viking har väl toppat försäljningen i sverige flera år,men tror knappast att vikingens målgrupp sitter på det här forumet och röstar