Vilket märke kör ni..?

Vilket märke kör du?

• Totalt antal som röstat
    246

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Kör arctic nu precis som då jag började köra för 6 (?) år sedan. och sedan dess har det blive 13kissemissar, en polaris och en john deere.

Men jag tror jag håller mig till arctic hädanefter. Har inte råd att byta (Arctic tatuerad stort på ryggen), blir så dyrt med lazeroperation;)

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
Kör arctic nu precis som då jag började köra för 6 (?) år sedan. och sedan dess har det blive 13kissemissar, en polaris och en john deere.

Men jag tror jag håller mig till arctic hädanefter. Har inte råd att byta (Arctic tatuerad stort på ryggen), blir så dyrt med lazeroperation;)
he he den är säkert grymmt snygg !

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall

Jag lider med dig :(

:hahaha:

R

Robin

Vilket är det största märket globalt sett?
Var det inte Ski-Doo förra året?
Därav kul att se om det verkligen stämmer bland i alla fall forums medlemmarna.
Hitills pekar det inte åt det hållet men man vet ju aldrig, ser ut som Polaris återtar topp placeringen. (sett från vad vi på forumet framför våra arslen med)

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Nu är ju Sverige en ytterst liten del av den totala marknaden också.

Men fortfarande Polkagrisar RULES! haha

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
eftersom årsmodellerna bland dom röstandes maskiner, varierar kraftigt, så säger den här röstningen ingeting hur försäljningen är nu.tex yamaha viking har väl toppat försäljningen i sverige flera år,men tror knappast att vikingens målgrupp sitter på det här forumet och röstar

R

Robin

eftersom årsmodellerna bland dom röstandes maskiner, varierar kraftigt, så säger den här röstningen ingeting hur försäljningen är nu.tex yamaha viking har väl toppat försäljningen i sverige flera år,men tror knappast att vikingens målgrupp sitter på det här forumet och röstar
Handlar ju inte heller varken vilket märke som säljer mest i dagsläget eller heller om vilka grupper det är som röstar.

Utan om vilket märke som dominieras utav oss forums användare.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
det majkel menade har nog ingenting att göra med vad omröstningen igentligen handlar om, han syftar nog mest på att den här omröstningen inte har så mkt att säga till om vilket märke som säljer mest /är störst idag.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Vet att det inte är tillåtet med märkes tjafs, men "race 800ftw" bad om de...

Race800ftw: synd bara att lynx inte tål kyla. Måste ju stå i varmgarage om dom ska starta någon gång, sen drar dom ju ett par insugsgummin pär 10 mil och vartenda fotsteg ser ut som en banan. Så jag vet väll inte om de är så mkt bättre.