Ridestore.se tror ja vell :hmmmm:Vart kan man köpa dem??:hmmmm:
Men du, Rockstar är inte så ovanligt ska du nog se.monster är snyggt! men börja bli ganska vanligt nu! så jag fundera på att köpa till en huv till min och dekal kitta den med Rockstar energy!
Man behöver få bak vikten kanske när det sitter yamaha trippel som motvikt framtillhaha härligt! Är styrhöjjaren ett skämt föresten?!! Nu snackar vi styrhöjjare iafl
De här dekalerna har jag faktiskt special beställt. För dekalerna på ridestore är bra mycke mindre och inte i samma kvalité heller.Vart kan man köpa dem??:hmmmm:
haha jo det är nog sant men jag tycker att det blir jävligt snyggt med sånna dekaler på skotern sen så är drycken jävlig go ocksåär det inte LITE ute med monster.tycker mest det är 10-12 åringar som är faschinerad av detta.
nja det kan jag inte hålla med om.haha jo det är nog sant men jag tycker att det blir jävligt snyggt med sånna dekaler på skotern sen så är drycken jävlig go också
haha aa det kanske vore nått, men inga dekaler slår monster dekalernanja det kan jag inte hålla med om.
tkr redbull och burn är dom bästa.av dom billigare helt klart powerking.
powerking dekaler kanske vore nått?