tror det är 60/60 original och m7 är väl 57/63 det gör då så att remmarna håller mkt bättre! drevade ner min cf 1000 som jag hade ifjol och 3 dubblade livslängden på remmarna och har drevat ner min cf 800 -09 nu till m7 drevning och jag är då nöjd
Ja , men om man vill ha mera vrid i skotern så kan ju m7 drevning vara ett alternativkan hälsa att remmarna håller vid c8 orginal drevning. finns ingen anledning att byta drevnng av den anledningen, det kan dom som åker lynx o ski doo roa sej me.
bättre acceleration menar jagtjabba vad ska du med vrid till på en skoter?
behövs det ens bättre acceleration.. kör själv en cf8 -09 och jag tycker då att det räcker gott och väl.bättre acceleration menar jag
behövs det ens bättre acceleration.. kör själv en cf8 -09 och jag tycker då att det räcker gott och väl.
aah okej. förresten om du kör me boss dynan så var försiktig och se upp så att den inte bränner fast i tunnelnJo nog duger det men jag känner att jag skulle vilja ha lite mer i starten just , lite mer explosivitet !
var det dig det hade hänt för? garantin tog väl det eller?aah okej. förresten om du kör me boss dynan så var försiktig och se upp så att den inte bränner fast i tunneln
Skulle det ge nåt att dreva om en CF-8 till M-7 drevning ?
Nåt annat bra sätt att få bättre acceleration i crossfiren ?
tror det är 60/60 original i CF-8 och M-7 har väl 57/63 ,
det gör då så att remmarna håller mkt bättre !
drevade ner min CF-1000 som jag hade ifjol och 3 dubblade livslängden på remmarna och har drevat ner min CF-800 -09 nu till M-7 drevning och jag är då nöjd
Här finns precis ALLT ni kan tänkas behöva till DiamondDrive, både service detaljer såväl som verktyg och drevkombinationer osv osv :"Mycket vill ha mer".
Och M-7 drevning löser det mesta.
mm det händer för mig. antagligen så täcker garantin det men jag har inte fått nå svar ännu. han skulle ringa upp när han hade kollat upp det.var det dig det hade hänt för? garantin tog väl det eller?