Ot ännu mera...
Botten plan är 200m2. 80m2 är de 5m takhöjd 120m2 är det 2,4 i takhöjd.
Övervåning 120m2 fördelat på 100m2 festlokal med bar och storbildstv soffa för 18pers,10m2 kontor, 10m2 omklädning/toalett.
Kostnad 1,8mille varav 700 kommer från min plånbok...
Lite mera bilder än den Rasmus delade med sig av...
http://www.pixbox.se/alb_show_id825110_page0.html
Jadu, KX250 är så mycket jag minns, men den blev såld för 2årsen när jag skulle handla skoter Första årsmodellen med riktig framgaffel tror ja de var.OT:
Är crossen en kx 250 -93? :cheesy:
Jorå mattan var slak som en döfisk när bilden togs strax innan middag, men nu är den spännd av förväntan inför morgondagens provturbara jag som tycker att matta ser lite slak ut?:argh:
Jag hade gjort vad som helst för att bli utvisad... :becky:Ang. inneboende i garaget tror jag att jag må säga pass. Men skulle det strula för nån så kan jag låna ut en plats över en helg, övernattning går att lösa på övervåningen i en soffa, vatten tv å micro finns oxå så man kan överleva länge utan att lämna garaget (rätt skönt när man blir utvisad av sambon )
hade sagt att sambon fick huset och sen hade jag bott i garage :argh: du måste väl jobba där när ud ha kontor och allt möjligt i de där garage?Tack för fint gensvar till er andra.
Ang. inneboende i garaget tror jag att jag må säga pass. Men skulle det strula för nån så kan jag låna ut en plats över en helg, övernattning går att lösa på övervåningen i en soffa, vatten tv å micro finns oxå så man kan överleva länge utan att lämna garaget (rätt skönt när man blir utvisad av sambon )
Offtopic:hade sagt att sambon fick huset och sen hade jag bott i garage :argh: du måste väl jobba där när du ha kontor och allt möjligt i de där garage?
För att tydlig göra lite....påstår du att du har byggt ett garage för 700tusen kronor?
nu får du väll endå lugna dig lite?måste väll endå vara ett hus med i dom där 700tusen.låter mer rimligt.
har för mig vårat på 140kvadrat å låg takhöjd,som ditt.kostade ca 150kkr.