Kan du vise noen bilder på festene?Jeg har hevet min Enduro 600 ('00) 5cm på de bakerste festene, og 2,5cm på festene foran (de som sitter nesten helt foran ved drivakselen altså), samt at jeg har flyttet hele boggien 2cm bakover. (Laget "drop brackets" selv.) Ser ut til å fungere bra..
Har du tatt noen bilder av dem?Tror ikke jeg har noen nærbilder av dem, men kan prøve å ta noen. (..men det blir ikke før tidligst i morgen. )
Jag kan dela med mej av mina erfarenheter: Ritningen är gjord på samma sett som firecat har sin höjning orginalKan du vise noen bilder på festene?
Är det en 345 matta du satt på.Tror ikke jeg har noen nærbilder av dem, men kan prøve å ta noen. (..men det blir ikke før tidligst i morgen. )
Är no-slip hjulen mindre än original hjulen?Jepp, 345x38x38.
Det var pga no-slip hjulene at jeg enten måtte kappe eller flytte boggien, og da valgte jeg å flytte den.
Edit: fikk ikke tid til å ta bilder idag.. håper jeg får det til imorgen.. sorry
Okej, hur långt bakåt fick du flytta boggien då?:hello:Pontus_J: ja, jeg har 8T no-slip (de originale er 9T).