Min bil tråden

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Toyota Mr2a med audi 5a, och sedan Evon jag hållt på med i några år men den böt jag bort i sommras, 656hk på hjulen :) Och det är inte jag som valt den gräsliga lacken och dekalerna på toyotan. Har även en audi a4 + en halv rx7 -93 o corvettmotor + låda men det bygget är knappt påbörjat.

Attachments

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Jajjemän, varit på många äventyr med den också =)

Haha, kan jag förstå.. Vet ju hur Pö e med sina bilar..
Men den var ju så satans låg när ja köpte den av han så var tvungen å kasta på nå större däck så de inte ska ta i..:biggrin1:
Dock är den bara 2wd nu, efter nått litet äventyr..:/

Last edited:

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund

Nyinköpta saken, Rav4.
Inte så jävla cool men ack så skön att åka i :D Samt kommer säkerligen funka bättre på vintern än förra bilen jag hade

BMR

Välkänd medlem
8 nov 2007
268
0
16
Haha, kan jag förstå.. Vet ju hur Pö e med sina bilar..
Men den var ju så satans låg när ja köpte den av han så var tvungen å kasta på nå större däck så de inte ska ta i..:biggrin1:
Dock är den bara 2wd nu, efter nått litet äventyr..:/
Jo hörde du satt valp däck på och att du inte kunde styra fullt då.

Så den har gett upp totalt, var ju lite problem med det högra framnavet när han hade den

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Jo hörde du satt valp däck på och att du inte kunde styra fullt då.

Så den har gett upp totalt, var ju lite problem med det högra framnavet när han hade den

aa, måste kasta på nå spacers..

aah, behöver en drivknut och ett frihjulsnav. Men ett automatiskt kostar lika mycke som 2 manuella, så blir nog och köpa manuella, dom ska ju visst hålla bättre och och vara starkare.

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Audi A6 2.5 TDI Quattro -98

Det blir visst blankt när man vaxar :p Ett par nya rims, lacka plasten samma som bilen och ljus solfilm runt om så.

Snotrik

Välkänd medlem
4 feb 2008
200
0
16
33
Byske

Audi A4 1,9 TDI. Automat... 96:a
Körde BMW tidigare men då den inte höll för att flytta på älgar med. :argh:
Nu testar jag DKW istället och ser hur det går :peace:

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Snotrik: DKW är det enda rätta :D Men såg att du hade en automat, dom har tyvärr dåliga automat lådor. :argh: Byt olja i lådan, det vet man inte när det är gjort sist på en gammal bil så kanske du förlänger livslängden på den. Det är synd för annars går dom så jävla fint med automat och växlar som en dröm.

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Har själv en BMW 120dM -09, har ingen bild, men den ser ju ut som "alla andra" vita 120dM med 18" BMW-fälgar och 2d.

I familjen finns iaf sen någon månad en sommarbil också, en Z4 3.0si -06:

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare

Jänkisen som jag fraktar arslet i på sommaren.. på vintern ställer jag undan den i ett varmgarage så den mognar tills nästa säsong :)