B bubbo Medlem 5 jan 2009 10 0 1 Östersund 5 jan 2009 #1 Funderar på pipor till en XCR 600 -96 och undrar lite över bestyckningen av förgasarna. Kan man köra på orginalmunstyckena då maskinen är så grovt bestyckad? Kan avgasbandage öka effektiviteten i piporna?
Funderar på pipor till en XCR 600 -96 och undrar lite över bestyckningen av förgasarna. Kan man köra på orginalmunstyckena då maskinen är så grovt bestyckad? Kan avgasbandage öka effektiviteten i piporna?
R Robbbo Välkänd medlem 22 jan 2006 1.578 0 16 Luleå 5 jan 2009 #2 Nja köra med orginal skulle inte jag göra.. gå upp 3-4 steg för att vara på den säkra sidan sen går du ner.... KOLLA STIFT
Nja köra med orginal skulle inte jag göra.. gå upp 3-4 steg för att vara på den säkra sidan sen går du ner.... KOLLA STIFT
X xcr600 Medlem 20 dec 2006 44 0 1 6 jan 2009 #3 Du ska ombestycka, jag har SLP pipor och kör me 280 munstycken, har du samma pipor gäller ju dessa instruktioner iallafall:http://www.startinglineproducts.com/instsheets/09-5970.pdf
Du ska ombestycka, jag har SLP pipor och kör me 280 munstycken, har du samma pipor gäller ju dessa instruktioner iallafall:http://www.startinglineproducts.com/instsheets/09-5970.pdf
B bubbo Medlem 5 jan 2009 10 0 1 Östersund 7 jan 2009 #4 Ok, tack. Det blir SLP pipor. Funderar även på ett Dial-A-jet. Är det någon som provat detta?
R Robin 7 jan 2009 #5 bubbo skrev: Ok, tack. Det blir SLP pipor. Funderar även på ett Dial-A-jet. Är det någon som provat detta? Click to expand... Jag hade istället föreslagit Holtzman ATACC framför Dial-a-jet. Eftersom den då sköter allt helt automatiskt.
bubbo skrev: Ok, tack. Det blir SLP pipor. Funderar även på ett Dial-A-jet. Är det någon som provat detta? Click to expand... Jag hade istället föreslagit Holtzman ATACC framför Dial-a-jet. Eftersom den då sköter allt helt automatiskt.