Hej! nästa vinter så blir det ny skoter förmodligen.kör mest led leker och även utanför men vi har alldrig dom snömängderna här så att det blir metervis med snö,så är mest ute efter en som går bra på led även utanför och som går att leka med i lite mindre hopp osv. så jag undrar då vad som är bästa köpet en yamaha viper?har hört mkt bra om dom. eller en sxr 700? är ju mer sugen på vipern ser modärnare och snyggare ut. kommer försöka få tag på en orginal som inte körts med pipor isåfall. men hur är det med tripplarna?
-bränsle förbrukningen på båda maskinerna?
-och hur är det? är ´dom så mycket tyngre som alla säger? gämför tex med en polaris xc 500 -00?
så nu vill jag att ni delar med er av positivt och negativa saker om båda maskinerna.
OCH SNÄLLA SKRIV INTE SÖÖÖK HAR REDAN GJORT DET OCH VILL VETA MER!
har fått reda på det mesta nu men nån som har erfarenhet hur det går att göra mindre hopp med dom? över driver och så?
tack på förhand // oliver andersson
-bränsle förbrukningen på båda maskinerna?
-och hur är det? är ´dom så mycket tyngre som alla säger? gämför tex med en polaris xc 500 -00?
så nu vill jag att ni delar med er av positivt och negativa saker om båda maskinerna.
OCH SNÄLLA SKRIV INTE SÖÖÖK HAR REDAN GJORT DET OCH VILL VETA MER!
har fått reda på det mesta nu men nån som har erfarenhet hur det går att göra mindre hopp med dom? över driver och så?
tack på förhand // oliver andersson
Last edited: