Genom att du har TEAM variator på din RE så går det inte,om du inte byter hela sekundär variatorn förstås.detta undrra jag också över?..Går dessa att sätta på en lynx maskin om man tar tel en kit till en ski-doo 600 ho...jag kör sj en RE 600 07!
tack för svar/ rock on
Nej tror inte det går få tag på eller jag ska inte svara säkert.Hej
Går det att få tag i variatorkit från Dynamo Joe i Sverige?
/Hasse
oki....så jag måste byta hela sekundären då? men ha inte alla Lynx modeler team variator?
läste här om en som hadeen 08 x-tream som hade satt på ett dynamo joe kitt?
Jag har mailat med dynamo joe ang variatorkitt till RE:n Man kan säga att han inte gillar Team sekundären....Man ska ha hpv sekundär. Men jag fick tips av honom iaf. för RE:n.(med team) Han rekommederade 46-36F ER helixen till sekundären (för min körning och setup). På dootalk har han lämmnat uppgifter på variator grejor för att trailkonvertera Rev 440 som har team sek.jaha men vad är det för en sekundär man ska ha då?
Nej, jag börjar faktiskt tro att det inte går. Jag får skicka iväg ett mail i hans formulär "bygg variatorkit".Nej tror inte det går få tag på eller jag ska inte svara säkert.
Men det är absolut inga problem att beställa direkt från han.......väldigt trevlig och hjälpsam.
Inte för jag beställt där i från själv men har en kusin som har beställt där flera gånger.
Så skicka iväg en mail och berätta vad du har för drevning,matta och dylikt.
Så tror jag han kommer att hjälpa dig
Tack då vet jag det , tror inte Cudney Racing variatorkit finns till Lynx re 600 den heller ?Joe gör inte kitt till 600! Han gör bara till 800...
Dock så rekommenderar jag Cudney Racing variatorkit.. har bara goda erfarenheter av detta!
/F
Okej vad bra , Någon som har koll på vad skillnaden är mellan Cudney racing variatorkit och Accelerator V-kit ? =)Jo för fasen Cudney gör till RE!!!