Har en Garmin eTrex Ledgend HCx. Har inte använt den än, bara kollat lite. Finns det nån Friluftskarta i min standard elr måste jag köpa till en?Friluftskartan pro som bakgrund och skoterledkartan ovanpå.
Bra tips, tack så mycket!För det första kan du lika gärna köpa en 300, dom är identiska förutom att 400 innehåller en topografisk karta över USA.
Kolla ebay, där brukar dom bästa och billigaste näthandlarna hålla till. Själv köpte jag en från UK, då blir det ju garanterat ingen moms och tull.
Jag köpte en Garmin 60CSx i våras från USA, då blev det ca halva priset. Framför allt var tillbehören mycket billigare, tex båtfäste, cykelfäste, billaddare osv. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad butiken hette...Köpte min Oregon 300 här i sverige för 3000:- kollade priserna på ebay var inte mycket billigare i usa. Är ju mycket smidigare ifall nått skulle gå sönder...
Japp, äger redan Friluftskartan pro, måste beställa skoterledskartan!Kartor köper du i sverige. Friluftskartan pro som bakgrund och skoterledkartan ovanpå.