M-performance!!

larsmxz

Välkänd medlem
3 aug 2008
224
0
16
Edsbyn
Tänkte höra om nån varit dit och ställt in sin skoter!??
Om ni är nöjda?
Märkte nån skillnad?

E

ejwbegysv

Du menar dynotest?

Ja flera gånger... På min Summit 800H.O så sparade jag nog in pengarna ganska snabbt för den slutade att förstöra stift hela tiden + att den gick mycket billigare...

Så har du en skoter med förgasare och tycker den går lite fett så är det verkligen att rekommendera... Du kan även kolla vilkett varvtal din motor ger messt effekt och stälal in variatorn att utnyttja detta

johan-ö

Välkänd medlem
1 jan 2009
232
0
16
roteberg
jag var dit och bromsade min ifjol och de blev jätte bra.och sen tar han så lite betalt så det är värt vartenda öre. plus att du får reda på om du har friska grejor.

andrel2

Välkänd medlem
1 jan 2000
650
2
18
Arjeplog-->Umeå
Men det är ju svin billigt!!
Någon som vet var man kan bromsa i umeå trakten? det är ju lite långt till mora ;-)
Är piteå närmast?
Mvh

exc

Välkänd medlem
3 dec 2004
834
1
16
Vännäs
Men det är ju svin billigt!!
Någon som vet var man kan bromsa i umeå trakten? det är ju lite långt till mora ;-)
Är piteå närmast?
Mvh
Det finns en Patrik i Bjurholm blev tipsad av Mulle om honom. Jag har nr. om du är intesserad, har för mig att det rörde sig om 1500kr där oxå.

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Det finns en Patrik i Bjurholm blev tipsad av Mulle om honom. Jag har nr. om du är intesserad, har för mig att det rörde sig om 1500kr där oxå.
De där lät väldigt intressant, skicka gärna PM med fullständigt namn om du inte vill lägga ut de här :)

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
vilka gör jobbet ovanför piteå då?
har några bekanta som vill sig bänka sina grejer.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Det finns i Luleå kommer inte ihåg vad dom heter, PMa mrballz för namn på dom i Luleå, tror han har haft kontakt med dom.

PFracing finns i Kalix-Lappträsk.