ASH - A State Of Snow

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Ja äntligen var det nån som förstod att det är 100ggr snyggare att filma där snön är orörd (i början) än på en massa sönderkörda ställen som i slutet, inte ett dugg kul att se på när det har hoppats/körts en massa tidigare.
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Intror vart rätt långtråkigt, även fast det är kul att se när dom brummar runt i metervis med puder.
Aja, tyckte den var bra ändå! :p
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Alltså.
Filmen var riktigt bra. Långtråkig ibland och svårt att sätta fingret på vad som var bra.
En sak som jag reflekterade över var hur bra de har valt låtar. Inga riktiga fullträffar som man bjuds på i RR4 men till skillnad från RR4 så höll all musik genomgående hög kvalitet. Och för att fortsätta jämförelsen med RR4; intervjuformatet tycks ha blivit mode men här har de lyckats få till det.
Men den fick mig att släppa alla tankar på en cross och nu har jag bestämt mig att hålla igång skotern istället.
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Mycket bra film, bättre än RR4. Lite långtråkig ibland som många säger i övrigt bra, kvallan va de då inget fel på!

En bra film som fler i världen borde få se, skulle va kul om nån laddar upp den på extremebits.org :rolleyes:
 

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
Mycket bra film, bättre än RR4. Lite långtråkig ibland som många säger i övrigt bra, kvallan va de då inget fel på!

En bra film som fler i världen borde få se, skulle va kul om nån laddar upp den på extremebits.org :rolleyes:
ja om man kom in där så, fullt jämt o invite som på softmupparna.. :(
 

Grovsnus

Välkänd medlem
9 dec 2007
778
0
16
luleå
snyggt filmat
riktigt bra natur - man önskar sig dit fy fan
grabbarna som kör var riktigt duktiga

men det såg jäkligt jobbigt ut när de körde fast
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Visst blir man avis? undrar om man kunde få jobb i revelstoke? :D
Såg filmen i morse och tänkte samma sak :rolleyes: så jag kollade upp en "platsbanken" i Canada och visst finns det jobb där men det är ju lite mer än så som ska till men kanske lite senare i framtiden! Vem vet?? :cool:
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Alltså. De första 15 minutrarna är de bästa i en skoterfilm som någonsin gjorts. Helt sjukt vilket sug man får efter att åka när man kikat på dem. Perfekt att kolla på dem först och sen hoppa ned i bingen och drömma om underbar puderåkning hela natten! =)

KEEP THE SUPERWORK UP säger jag bara till skaparen/klipparen!!! Det är stämningen som gör filmen och inte de längsta hoppen med en vrålande pipad 2-taktare i luften. Samma sekvens med nedspeedad hastighet och med skön musik (vem glömmer Breathe...) är bara sååå mycket skönare.

//Rob
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
så grymt bra film, fattar inte att folk gnäller på att den är seg. Det är ju bland detta som gör filmen så bra. Det här kan man klassa som kärleksfilm/skoterfilm.
Lätt den bästa jag sett! Ingen tvekan om att jag ska flytta till Reveltsoke!