Nya Maskiner 2010

Lynxx

Välkänd medlem
4 mar 2008
196
0
6
Jämtland
jaaa, jag e ingen polaras fantast å har aldrig varit å kommer nog aldrig bli men måste ju säga att det är en intressant boggie, ska bli intressant å se den irl nån gång å ska bli intressant å läsa resultat på banor. Vore roligt om det funkar bra för då byggs det vidare på konceptet även hos övriga fabrikanter och jag måste ju säga att det ser bra ut, mycket bra ut. :)

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
polarisnyaste är väll polaris Rush var ju gode grym som rev stuket fas inngen bak del typ så gode grym ut:p
Bra duktigt o citera ett inlägg som skrevs INNAN dom skäppte polarisen... herregud läs tråden innan du postar
lika du AlexanderB läs tråden FFS

Marqus91

Välkänd medlem
18 okt 2007
556
1
16
Sandviken
Bra duktigt o citera ett inlägg som skrevs INNAN dom skäppte polarisen... herregud läs tråden innan du postar
lika du AlexanderB läs tråden FFS
ta det lungt, du är ju drygare än dom om du ska klanka ner på dom sådär, alla gör misstag.

Tycker att Rushen är förj***a fet däremot :D

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag tror att inlägg #136 är ett inlägg skrivet av AlexanderBs 10-åriga bror, i samma veva så gjordes en lite trist trådstart också som visade sig vara broderns. Så ta inte i allt för mycket.

Fredriksson

Välkänd medlem
13 apr 2008
362
0
16
Nordmaling
Undrar hur boggieinfästningen löses på en eventuell Rush RMK och sitter det en orange, flouroserande dekal bredvid alla andra löpmeter med varnings- och förbudstexter som lyder "do NOT leave the trail"? Inte vill jag åka med de där ankarna på var sida om mattan. Trodde man slutade med sånt strunt i mitten på 80-talet. Dumheter.

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Jo, med tanke på de rykten som sa att man skulle vilja sälja sin Turbo Nytro när man såg vad som skulle komma 2010.

Inget i deras 2010 line-up som imponerar på mig.

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Har man bestämt sig för att inte bli imponerad,så är det inte så mycket att göra åt.
Jag blev åtminstone jävligt sugen på nytro mtx se 162"...fox float runt om+ny tunnel/boggie/matta/framvagn från rtx.

I övrigt:insprutning på alla utom rs viking och korta rs venture,noslip hjul på nästan alla mm.

Vi får väl se om Brp frälser världen igen till 2010,eller om dom får det dom redan har att fungera.

Last edited: