Kräckelbäcken till Lofsdalen den 24-jan

Hobbe

Medlem
3 jan 2009
18
0
1
Borlänge
Jag funderar på att åka från Kräckelbäcken till Lofsdalen den 24-januari över dagen, så avfärden blir väl på morgonen. Någon som vill hänga med?
Ni som är intresserade av detta kan skriva in en blänkare eller höra av er till mig, så får vi se om man kan få ihop det.

//Johan

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Jag kanske är uppe då, beror på jobbet med mera.
Kanske ska mötas någonstans då jag är stationerad i Härdal.

Vilket väg är planerad?
Ska du sova i Lofsdalen?

Hobbe

Medlem
3 jan 2009
18
0
1
Borlänge
Jag kanske är uppe då, beror på jobbet med mera.
Kanske ska mötas någonstans då jag är stationerad i Härdal.

Vilket väg är planerad?
Ska du sova i Lofsdalen?
Vi har inte bestämt vilken väg vi ska ta ännu, gör det under veckan. Vi har inga planer på att sova över, men vem vet. Det beror ochså på om några flera följer med.

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Vi har inte bestämt vilken väg vi ska ta ännu, gör det under veckan. Vi har inga planer på att sova över, men vem vet. Det beror ochså på om några flera följer med.
Ni åker alltså fram och tillbaka över dagen?
Det är jag helt på, orkar inte fixa fram ett boende i Lofsdalen.

brinken600

Välkänd medlem
26 okt 2008
648
0
16
Rättvik
Jag funderar på att åka från Kräckelbäcken till Lofsdalen den 24-januari över dagen, så avfärden blir väl på morgonen. Någon som vill hänga med?
Ni som är intresserade av detta kan skriva in en blänkare eller höra av er till mig, så får vi se om man kan få ihop det.

//Johan
skulle vara skit roligt å hänga med:D ska ju ioförsej upp på sportlovet men en gång extra skader ju inte :p:evil: är det det nå åldersgräns hehe:p

Hobbe

Medlem
3 jan 2009
18
0
1
Borlänge
skulle vara skit roligt å hänga med:D ska ju ioförsej upp på sportlovet men en gång extra skader ju inte :p:evil: är det det nå åldersgräns hehe:p
Va roligt, åldergräns nää ska väl vara för mig isåfall, alltså den övre :)

Någon mera som har lust att komma med den 24-jan?

//johan

Mr_Ed

Välkänd medlem
2 mar 2008
358
0
16
Är de åkbart där uppe nu då?? Hörde att de va typ bara 10cm i Lillhärdal

Wetex

Välkänd medlem
1 jan 2000
160
0
16
I kräckelbäcken var de runt 4dm sten hårt i lördags,men på dom öppna platserna har de töat hårt!!Behöver jag skriva att leden var sten hård å isig:S

4

426H

Blir det nån tur? Har väl kommit lite snö i veckan och mer skall väl komma till helgen. Kanske inte bästa vädret för en långtur?

Mr_Ed

Välkänd medlem
2 mar 2008
358
0
16
Så blev de någon tur? e bra sugen på o dra upp snart någon som vet hur de ser ut nu?

Hobbe

Medlem
3 jan 2009
18
0
1
Borlänge
Nää vart man inte sjuk på torsdag kväll så det vart ingen utflykt, kanske tur det ochså eftersom det verkar ha kommit typ 20-30cm under lördagen. Så det blir väl ett nytt försök den 7-feb istället.