Kolla tillbaka 5 år och de kan ha blivit bättre.ja tror it på sån skit för de var jävligt länge sen vi hade såhär mycke snö som nu. å på tal om kylan. har it varit såhär kallt på typ 5 år? hehe
Att förneka att vi kan släppa ut å hålla på utan konsekvenser är som att skita utan att torka sig. Det blir kladdigt å pinsamt å jävligt.ja tror it på sån skit för de var jävligt länge sen vi hade såhär mycke snö som nu. å på tal om kylan. har it varit såhär kallt på typ 5 år? hehe
-15 är väl det optimala! :hmmmm:Skulle aldrig säga nej till snö men från -15 grader säger jag nej till då det är skit tråkigt att köra skoter.
Kolla tillbaka 5 år och de kan ha blivit bättre.
Men se tillbaka 50 år så märker du
Ja har hört att dä kalla smältvattnet från nordpolen kan göra så golfströmmen inte skulle sträcka sej så långt norrut,så norden skulle få kallare klimat! Hoppas! :beer:
Skulle också bli asvarmt i stora delar av amerikat därför att strömmen inte finns där och kan kyla av klimatet. Ny istid är kanske att ta i lite men det skulle (åtminstone till en början) vara permafrost (kostant tjäle i marken) i stora delar av Sverige tror jag. Inga fler somrar med midnattsdoppkallt vatten är tyngre än varmt vatten vilket skulle totalt bromsa golfströmmen vilket medför en ny istid för norden då blir de inte skoter för nån av oss
Undrar vem som blir hjärntvätta av vem?http://video.google.com/videosearch?q=klimat+bluff&emb=0&aq=f#
Ägna 22min av erat liv och lyssna vad som sägs i denna film.
Tragiskt att folk går på hjärntvätteriet som pågår om klimatet.:stupid:
Det är en bluff! :stupid:
Det handlar om ett smart sätt att få in en massa pengar!
"Tänk på miljön,köp det här istället för det vanliga...det är lite dyrare och lite mindre i förpackningen men du gör ju något för miljön!"
"Vi måste höja bränslepriserna för miljöns skull"
I Sverige kör vi inte bil för att det är kul,utan för att vi måste!
Måste köra för att ta oss till jobb,stugor,affär,sportaktiviteter osv.
bla bla bla bla.....
Klimatet ändras,det har det alltid gjort! Allt handlar om jordens cykler!
Tror inte dom körde så mycket fordon och använde särskilt mycket el osv när istiden försvann.
"Det blir varmare,det blir kallare,det blir varmare,det blir........."