Många som är sjuk?

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
F*n va less man blir, 39,5 graders feber! Är de någon annan som ligger och trynar? :boring:
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Varit väldigt mycket sjuk nu i höst och vinter..
Sjukdagar kostar duktigt med kosing, så det är inte så trevligt! :/

Hoppas på att få vara frisk ett par år nu! haha
 

pike666

Aktiv medlem
18 nov 2008
92
0
6
luleå
inte kul att va sjuk ju...jag är inte det.men ja känner med er.krya på er,ut å´gasa:rock:
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jag har just börjat återhämta mig lite, vart sjuk i torsdag med över 40 graders feber! Har legat i sängh*****et i 5 dagar å bara mått piss. Har forfarande skitont i halsen och hostar blod..ja som skulle köra skoter i helgen som va :bawling: Hoppas nu att jag hinner friskna till innan helgen, ta i trä...
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Blev sjuk idag... är täppt i näsan och har ont i halsen, tror jag har lite feber också men har inte kollat med termometer
 

Yaman

Välkänd medlem
7 okt 2006
128
0
6
Svartsjuk


fan värre än vilken feber somhelst

Knappt så skotern kan få mej att slappna av :stupid:
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Haha Yaman jo den är nästintill obotlig plus bieffekterna kan komma i tusentals olika variationer. Som tur är så slipper man va svartsjuk, dock så är kärringa svartsjuk på skotran :hmmmm: Jag har försökt förklara att vi har bara ett löst förhållande under en kort tid varje år ändå så blir hon som tokig under dessa månader fast jag förvarnade med att köpa en massa delar på sommaren och visade glatt upp alla kvitton och jämnförde att jag har minsann lagt ner mer pengar på kärringa?!
 

Yaman

Välkänd medlem
7 okt 2006
128
0
6
Jag har jobbat med kärringfan i över 1år nu

inget positivt resultat kan jag säga

Nu börjar man noja sej för att det ska komma in nya förmågor i damens liv oO

Näfyfan.....att jag har nya kolvar i snöracern hjälper inte ett skit just nu

Skål
:beer: