Tjena..
Då drar ett nytt projekt igång.
Denna gång är det min Pro X 440, som ska få sig en betydligt stadigare och vridstarkare snurra.
Skotern i fråga är alltså en Pro X 440 -03, med en Liberty 440 från samma år.
Motorn i sig är faktiskt en riktig guldklimp i gången, och är grymt vass och fin att köra.
Men den ska nu få lämna plats åt en 600 nonves.
Motorn skickas till mig under morgondagen, och förhoppningsvis kommer de första byggbilderna komma upp redan nu till helgen.
Skotern kommer även genomgå andra förändringar, både utseendemässigt och funktionsmässigt. Och givetvis kommer även detta läggas upp i tråden.
I dagsläget med lilla racetanken+konsoll monterad. Riktigt skön körställning!
Stora tanken monterad, bra soppatillgång men körställningen blir lidande enligt mig.
Vill givetvis ha feedback, frågor och förhoppningsvis lite beröm under tidens gång!
Härmed förklarar jag [Projekt Pro X 600] officiellt! :beer:
Då drar ett nytt projekt igång.
Denna gång är det min Pro X 440, som ska få sig en betydligt stadigare och vridstarkare snurra.
Skotern i fråga är alltså en Pro X 440 -03, med en Liberty 440 från samma år.
Motorn i sig är faktiskt en riktig guldklimp i gången, och är grymt vass och fin att köra.
Men den ska nu få lämna plats åt en 600 nonves.
Motorn skickas till mig under morgondagen, och förhoppningsvis kommer de första byggbilderna komma upp redan nu till helgen.
Skotern kommer även genomgå andra förändringar, både utseendemässigt och funktionsmässigt. Och givetvis kommer även detta läggas upp i tråden.
I dagsläget med lilla racetanken+konsoll monterad. Riktigt skön körställning!
Stora tanken monterad, bra soppatillgång men körställningen blir lidande enligt mig.
Vill givetvis ha feedback, frågor och förhoppningsvis lite beröm under tidens gång!
Härmed förklarar jag [Projekt Pro X 600] officiellt! :beer:
Last edited: