Mmmmmmmmmm som i mumma !!!!
:bawling: :bawling: *Han borde straffas hårt och länge för att HÄDA på det viset ! * :bawling: :bawling:2stroke:
Det sitter en Arctic-cat 700a snurra i den där tyvärr
det som är totaltek är själva motorn inte chassiet.Mmmmmmmmmm som i mumma !!!!
Om det dära är en ÄKTA LYNX Cobra TotalTek 747 maskin så skall du vara mycket rädd om den !
Det är sannerligen en mycket unik maskin !
Lägg gärna ut ett gäng BRA bilder på den
- - - - - - - - - -
De vanliga GLS har 95 cm i spårvidd
Samma sak med de tidiga Cobra
efter någon årsmodell så ändrades det till 98,5 cm
Men den dära ser inte ut att ha vanliga IFS stag..
Med andra ord så vete faan vad som passar :hmmmm:
Dessutom såå är bilden för dålig för att se detaljer !
.
Njaaa.... riktigt så enkelt/lite är det inte...Vad jag vet så är en äkta fabriks TotalTek en ganska så kraftigt ombyggd maskin och det gäller inte bara motorn !det som är totaltek är själva motorn inte chassiet.
chassiet som totaltek var rave tacing chassiet dvs cobra chassiet.
så egentligen är det MOTORN som är så unik
jepp har sett en, för jag äger själv en. och min skoter är ombyggd till g-type.747an kom väl i 96ans Totaltek? den här har det iaf bara suttit trimmad 670 i.
Och ta det lugnt, det blir en Rotax till nästa säsong.
Och Moutkas, har du någonsin sett en Cobra med stående dämpare fram?
Det är ingen Cobra, det är en Totaltek.
Det är möjligtvis tunneln och stänklappen som är likadan,
Här är några bilder;
Med originalhuven på;
Du har så rätt så ! :beer:Dom stående dämparna i framvagnen (LVS) hade Pauli Piippola på sin GLS maskin redan 1989