Gissa Modellerna

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Inte en F7a, av a-amrarna att dömma så är det en nyare arctic. Samt skidorna då dessa ser ut som arctic nyare.

Boggiefästet ser även ut som nyare F serien. Kanske en F6 -08

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Hehe ja, måste ju bara vara en kissekatt.
Blev bara skrot kvar när en Rotax triple drog förbi, tryckvågen mosade den lille stackaren...

Hehe nä, där var jag nog lite väl elak och märkesfixerad. :rolleyes:
Ja du hade nästan rätt. En katt är det, det har du rätt i. Den körde ifrån alla rotax tripplar den kunde hitta, fast variatorerna inte var monterade. Så rotax ägarna eldade upp den för att ingen skulle veta sanningen.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
vi ger dom en riktigt begravning och tar kort. När en polaris/rotax/yamaha brinner, så äre ju ingen som vill visa några bilder, det är ju pinsamt att visa vad man kör förnånting då.

Gasoline

Välkänd medlem
24 jan 2009
990
0
16
Luleå!
vi ger dom en riktigt begravning och tar kort. När en polaris/rotax/yamaha brinner, så äre ju ingen som vill visa några bilder, det är ju pinsamt att visa vad man kör förnånting då.
Svårt och visa bilder eftersom dom aldrig brinner:hmmmm:

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
nej naturligtvis inte..... har själv sett 4st brinna, tog jag kort? naturligtvis inte. Jag tänker inte visa att jag beblandar mig med vilket pack som helst.

jaja, åter till topic.

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
Ja du hade nästan rätt. En katt är det, det har du rätt i. Den körde ifrån alla rotax tripplar den kunde hitta, fast variatorerna inte var monterade. Så rotax ägarna eldade upp den för att ingen skulle veta sanningen.
haha rätt svar:beer: