Söker en film(-snutt,"homevideo")

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Jag såg en film förra vintern nånstans på nätet, trodde det var här på forum, men jag hittar den förbanne mig inte igen.
Hursomhelst, det är några killar som kör över en större bäck, och en av dom drattar i flera gånger med sin gamm-Yamaha (kanske en SRV???), alla skrattar ihjäl sig, och han får upp den, drar den torr, och så gör han samma sak igen.
Filmen är absolut inget märkvärdigt, men jag skrattade mig nästan harmynt av den där killen. Han är liten och arg som fan. Den kan ha varit filmad i Luleå.
Nån som vet vad jag menar?
 
D

Deleted member 9532

Jag vet precis vilken du menar och ja, den finns här på forumet. Bara sätta igång och söka ;)
 

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
HAHAHA! TACK som fan!
Det var ju just den där filmen jag menade, otroligt skickligt att hitta den på min dåliga beskrivning. TACK!
Ååh, jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser den där Olle. hahaha vilken kille!
Nu ska jag spara den på datorn och se minst en gång om dan för att hålla humöret uppe.
Tack återigen! :beer:

EDIT- Olle kanske finns på forumet rentav, han bör väl vara i 20-årsåldern nu om filmen är från 2003 :hmmmm2:
Ge dig tillkänna Olle, du är fan min idol! :rock:
 

mathiasf

Välkänd medlem
5 mar 2008
410
0
16
Luleå
Jag tror de är i boden någonstanns, killen som som dom filmar 3.07 in i filmen är ju daniel larsson som har stått i mål för luleås a-jun sen hammarby, djurgården och nu nhl
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Kan avslöja att det är boden, på en äng bara några 100 meter från där jag är uppvuxen faktiskt (i början av filmen)

Grabbarna som bor där är rätt vilda småkillar

Olle är en av grabbarna som bor i huset ni ser där bakom i början av filmen
 
Last edited:

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
det är jag som är olle så ni behöver inte fundera mer.
var just det jag menade i det tidigare inlägget när jag blev ombedd att "avslöja mig själv"

ingenting jag är stolt över precis men vad fan tjänar jag på att förneka det.var ju enda 6 år sedan.
 
4

426H

LOL. Hoppas du blivit lite klokare på dom 6 åren. Fast jag tycker dina äldre (?) kompisar va lite taskiga. :D
 

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
det är jag som är olle så ni behöver inte fundera mer.
var just det jag menade i det tidigare inlägget när jag blev ombedd att "avslöja mig själv"

ingenting jag är stolt över precis men vad fan tjänar jag på att förneka det.var ju enda 6 år sedan.
Olle, jag tycker du var riktigt tuff när du var yngre!
Tokerier i ungdomen har vi alla gjort så inte är det nåt att vara ledsen för. Dessutom blev du ju ganska ivrigt påhejad av (äldre?) kompisar i filmen så då kan lite vad som helst hända.
Ha det! :beer: