Den suger ju bränsle och går med hjälp av startgas. Men startar kanske efter 100ryck utan startgas.Felsök!
Från tanken fram till förgasarna
Kolla så slangar inte har stockat igen och kolla så inte slangen som suger soppa inuti tanken har lossnat.
det ska jag göra, du får också skriva här om din går igång.Jag har samma problem med min när den ståt ute och jag har nu f*n snart testat allt från att kolla slangar,rengöra gasarna mm mm så kommer du på nått så hojta gärna till
vad menas med ånglås? Vad kostar en bränslepump?tjeena, har haft en sån å hade samma problem , de vart "ånglås" i förgasarna. men bytte bränslepump så vart de bra. startade alltid bra med startgas innan bytet.
fick din avgasknallar också? när man drog inte när man körjag minns inte riktigt men är ju bara köpa nya membran till pumpen går nog inte på så många 100 lappar.
jag har nog också problem med statorn:bawling: skotern vägrar att starta på både startgas och bensin nu. och om den startar varvar den inte mer än 4000... de tidigare felen var nog bara början på massor av fel hur mätte du upp din stator?Har nu mätt upp statorn på min xlt och den visar dåliga värden så det verkar tyvär som om det skulle vara den som spökat för mig