Metallica 8/3 på Globen inställt! Nytt datum 4/5!

B

Biosteel

Sv: Metallica inställt!

blir det en ny spelning snart då eller
?????????????????????????????????
 

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
Sv: Metallica inställt!

ja jag va där.. :( värdelöst! tur att man inte hade så långt att åka iaf.. o är i usa hela maj så då missar man säkert nästa konsert...
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Metallica inställt!

Jag var på lördagens spelning. Sitter faktiskt och lyssnar på den på datorn nu. Stog på den konserten och var på väg till Globen på tunnelbanan då jag fick reda på att söndagens blev inställt. Jag fick ju se dom på lördagen från en meters håll så jag är nöjd ändå. Måste kännas kasst för dom som rest långt dit bara för söndagens spelning sen blev den inte av.
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Jag vet om några som for ner ditt från Örnsköldsvik och sen blev det inställt. Ganska drygt det måste kännas att åka hem igen utan att ha fått sett dom...
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Var ett antal som åkte från Piteå, Kiruna, Malmö etc också bara för att se söndagens spelning. Tycker synd om dom.

Satt ju folk och köa under lördagens spelning. En annan gick på krogen direkt efter den spelningen och då satt det en kö på 20 meter med tält etc och köade inför söndagen. Dom lär vara less.

 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.259
80
48
Övik
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Även jag var där och blev besviken, åkt över 50 mil för att se dom så man blev lite lack... Men vi de va tur att vi inte for ner enkomt för spelningen på söndagen, hade en riktigt jäkla toppenhelg i övrigt. Kroglivet i Sthlm är då helt fantastiskt säger jag bara, när spelningen va inställt varne bara o dra iväg på Hard Rock Café och hinka pilsner.
 

Kekken

Välkänd medlem
9 mar 2007
421
0
16
Lycksele
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Åkte ner redan på fredagen på en "minisemester" å skulle avsluta med metallica på Söndagen. så man blev lite besviken när man satt där å hunnit vara förbi i puben... Tur att man fick lämna tillbaka T-shirten som ja köpt där. (inte alla som ståt i bar överkropp i èntren i Globen:hmmmm:)
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Även jag var där och blev besviken, åkt över 50 mil för att se dom så man blev lite lack... Men vi de va tur att vi inte for ner enkomt för spelningen på söndagen, hade en riktigt jäkla toppenhelg i övrigt. Kroglivet i Sthlm är då helt fantastiskt säger jag bara, när spelningen va inställt varne bara o dra iväg på Hard Rock Café och hinka pilsner.
Men hua. Satt på HRC jag med och chillade. Hade varit kul att träffa en forummedlem IRL :) Vilken tid var du där då?

Jag gick vidare på Harrys (där jag inte kom in) sen på Pub Anchor.
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.259
80
48
Övik
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Men hua. Satt på HRC jag med och chillade. Hade varit kul att träffa en forummedlem IRL :) Vilken tid var du där då?

Jag gick vidare på Harrys (där jag inte kom in) sen på Pub Anchor.

Vi åkte t-bana direkt dit efter nederlaget i Globen, satt där till dom stängde klockan 12 sen gick vi på efterfest.. Hördu till Anchor säg du, de va inte ni som drog iväg våran polare dit? Vi hade nämligen en med oss som försvann med några skummisar dit utan förvarning :)
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Vi åkte t-bana direkt dit efter nederlaget i Globen, satt där till dom stängde klockan 12 sen gick vi på efterfest.. Hördu till Anchor säg du, de va inte ni som drog iväg våran polare dit? Vi hade nämligen en med oss som försvann med några skummisar dit utan förvarning :)
Då måste vi ju ha suttit där samtidigt. Tror vi drog strax före eller vid stängning. hehe, nej vi var 3 då vi gick dit och 3 då vi lämnade så vi fick inte med oss någon fler :D
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.259
80
48
Övik
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Då måste vi ju ha suttit där samtidigt. Tror vi drog strax före eller vid stängning. hehe, nej vi var 3 då vi gick dit och 3 då vi lämnade så vi fick inte med oss någon fler :D

Kan hända! Vi va ett gäng på 4 killar o 2 tjejer, satt vid bordet längst in mot toaletten till.. Haha just det ja, får nog aldrig reda på vilka de va eftersom han själv inte minns vars han varit :)

Men du far 4'e maj eller?
 

Pickadoll

Medlem
5 dec 2008
44
0
1
Norsjö
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Jag såg spelningen på Lördagen, magiskt bra. Va på Club Anchor både Lördag och Söndag. Najs ställe hehe. Jag ska se dom på Sonic sphere och i Köpenhamn i sommar med.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Kan hända! Vi va ett gäng på 4 killar o 2 tjejer, satt vid bordet längst in mot toaletten till.. Haha just det ja, får nog aldrig reda på vilka de va eftersom han själv inte minns vars han varit :)

Men du far 4'e maj eller?
Okej. Jag minns inte riktigt hur det såg ut där egentligen men vet vart vi satt. :beer:
Jo, det blir 4:e maj för mig. Du med?

Jag såg spelningen på Lördagen, magiskt bra. Va på Club Anchor både Lördag och Söndag. Najs ställe hehe. Jag ska se dom på Sonic sphere och i Köpenhamn i sommar med.
Okej. Får se om jag åker på Sonisphere jag med. Fast det verkar bli en jäktig sommar med många 40- och 50-års fester, festivaler, lumpen osv.
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.259
80
48
Övik
Sv: Metallica 8/3 på Globen inställt!

Jo ser ut som att det blir den 4'e för mig med, väldigt synd att det blev på en måndag bara men det får lösa sig..