Snowmobile.se seeegt!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Är det bara för mig hemsidan + forumet gått segt i några dagar..? :hmmmm2:
 
B

Biosteel

alltså servern känns ju lika slö som en nyköpt yamaha :S
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Tjuvluft i all ära men jag tror mer på kolvarna och ringarna. Burken är ju ändå från -99 eller nått sånt??
Kolla kompen med en USB kompmätare. Kompen ska ligga mellan 100-200 mhz
 
B

Biosteel

Tjuvluft i all ära men jag tror mer på kolvarna och ringarna. Burken är ju ändå från -99 eller nått sånt??
Kolla kompen med en USB kompmätare. Kompen ska ligga mellan 100-200 mhz

jo ska den vara varm eller kall när man kollar kompet ? det finns inte heller nån gnista när man kortsluter nätagget :confused:
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
jo ska den vara varm eller kall när man kollar kompet ? det finns inte heller nån gnista när man kortsluter nätagget :confused:
Varm, det är då den jobbar som mest.
Varför kortsluta nätagget? Det är ju som att ta bort kolvarna innan man mäter kompet? :stupid:


;)
 
B

Biosteel

Varm, det är då den jobbar som mest.
Varför kortsluta nätagget? Det är ju som att ta bort kolvarna innan man mäter kompet? :stupid:


;)

jo men jag tänkte ju kolla om det va nån gnista. men är det dll filer man ska använda när man smörjer vevhuset ? eller brukar ni använda vanliga exe filer ?


:p
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Vi kör med winrar filer. Dom är bäst imo för dom packas upp på exakt rätt ställe och smörjer bra. :)
 

loffe

Välkänd medlem
3 mar 2008
332
0
16
ume
Problemet i grunden är väl att det är en fläktkyld enstånkare och alla borde ju veta hur tungt det går med en sån då det är plusgrader ute och blöt tung snö.
 

skoterleden

Team Snowmobile
1 jan 2000
124
0
6
Det var en av de 400 avgasventilerna som hängt sig. Samt föraren som hamnat i en evig nerliggsloop. Vi har nu begravt avgasventilen, monterat in en ny yngre, samt drämt en spade i huvudet på chaffisen så han fick en ny omloppsbana.

/Snowmobile
 
Status
Stängd för vidare inlägg.