får ta och kika i sprängskisserna återkommer med resultatVart hittar man VES mebran till dessa? Passar det från annan maskin kanske?
Då kan det nog bli problem att hitta? Den motorn fanns väl bara 2 år har jag för mig..:hmmmm2:får ta och kika i sprängskisserna återkommer med resultat
EDIT: Verkar bara passa från XCR 800an.. passar inte från nån nyare twin, kollat 600/700/800.. olika ArtikelNR
4 år, 99-03, dock endast 2 år i sverige..Då kan det nog bli problem att hitta? Den motorn fanns väl bara 2 år har jag för mig..:hmmmm2:
yes ringde för ett tag sen till kalix men snubben som har hand om reservdelarna hade gått för dagen, kl 0900 imorn blire att ringaRing till kalix maskiner i kalix och inte i luleå, dom suger rövskägg
Är det Ingvar eller har Anders kommit tillbaka från pappaledigt?yes ringde för ett tag sen till kalix men snubben som har hand om reservdelarna hade gått för dagen, kl 0900 imorn blire att ringa
817838 är nummret på det uppdaterade membranet http://www.winderosa.com/Catalogs/08snowcatalog.pdf4 år, 99-03, dock endast 2 år i sverige..
ska ringa till kalix maskiner imorn och höra, jag hoppas inte på större problem..
ingen aning okey men då borde ju du kunna fixa bra priser åt mig :ciao:Är det Ingvar eller har Anders kommit tillbaka från pappaledigt?
Har själv praktiserat på reservdelslagret i kalix
Det jag länkade är väl samma? Bör iaf passaändå inte samma
den orange ska till twinnarna, bytte själv på SKSen och dom har enligt sprängskisserna inte samma AN som till XCR 800, som ska ha den svartaDet jag länkade är väl samma? Bör iaf passa