indy starlite special

mummen

Medlem
27 mar 2009
12
0
1
skellefteå
håller på att bygga mig en starlite med aningens bättre grejor än standard. x-tra 12 boggie å framvagn, söker nu en matta (307*38*30) å en huv som passar. kanske en motor, någon som har förslag?

någon som har något liggandes eller som vet nån som känner nån som vet nån som känner nån som har något liggandes

Scaleos

Välkänd medlem
16 dec 2007
824
0
16
Sollefteå
jo det kommer, har inte monterat ihop den än
Alltså det är ju från grunden till färdig produkt som man vill se bilder på i ett projekt i alf vad jag tycker. Om den redan är klar försvinner projekt delen, då kan du ju lika gärna lägga in bilden i bildtävlingen istället.

Angånde delar som du kan använda så finns det ju mängder med indy saker som du kan slänga på.

Last edited:

rave600

Välkänd medlem
28 okt 2008
126
0
6
Norrbotten =)
Alltså det är ju från grunden till färdig produkt som man vill se bilder på i ett projekt i alf vad jag tycker. Om den redan är klar försvinner projekt delen, då kan du ju lika gärna lägga in bilden i bildtävlingen istället.

Jag tycker också att man ska he upp bilder när man håller på att bygga. Då hänger man ju som mer med i leken:)

mummen

Medlem
27 mar 2009
12
0
1
skellefteå
det blev en 365-38-51 men blev tvungen att kapa ner kammarna till 32, har börjat att montera lite nu, så bilder kommer alldeles strax, en motor efterlyses fortfarande, nånting billigt vätskekylt

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Föressten, passar den nyare indy huven på starlite buken?
isf kan det ju bli inressant att köpa starlite åt gumman! lagomt mycket pulver :p

mummen

Medlem
27 mar 2009
12
0
1
skellefteå
Föressten, passar den nyare indy huven på starlite buken?
isf kan det ju bli inressant att köpa starlite åt gumman! lagomt mycket pulver :p
jag vet inte om gen 2 huven passar, dom ser ju snarlika ut, men framvagnen på starliten är ca 5 cm kortare än på andra polaris mod, så baljan borde vara kortare också.

mummen

Medlem
27 mar 2009
12
0
1
skellefteå
hej, har ju lovat att lägga upp bilder på bygget här, men det kommer inte att gå, haft inbrott i garaget och då försvann både laptop och digitalkamera, så från och med nu så ska jag ta kort å lägga kameran inne i kåken. så några bilder kommer det nog att bli.

jo, gen 2 huven passar ganska fint, den är typ 5cm för lång, men med lite modifieringar så ska den passa. bilder på det kommer