Sista minuten, vart ska man resa?

Scaleos

Välkänd medlem
16 dec 2007
824
0
16
Sollefteå
Har ni något tips på något ställe som värt att resa till? Tänkte mig något land som det är varmt och har mycket fester.:D
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Du har ju de "svenska" ställena.
Aya napa (stavning)
Barcelona
Bulgarien (sunny beach bla.)

Ett ställe där jag tror utelivet är lite underskattat är Egypten.

Ett tips jag själv aldrig lär mig, DRICK vatten.. Bakis utomlands är bland det värsta som finns ;)
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Har aldrig blivit bakis utomlands.

Och då har jag inte ens vaknat upp på hotellrummet alla dagar, men inte bakis åtmindstone.
 
B

Biosteel

Har aldrig blivit bakis utomlands.

Och då har jag inte ens vaknat upp på hotellrummet alla dagar, men inte bakis åtmindstone.

haha lät ganska skojj de där. vars bruka du vara när du är utomlands ?:evil:
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Engelska funkade fullgott det också, trots att bara ett ytters få ord användes.

Vart mest meningar med fuck och shit :p,
Men akta dig för Danska brudar.
 
B

Biosteel

Engelska funkade fullgott det också, trots att bara ett ytters få ord användes.

Vart mest meningar med fuck och shit :p,
Men akta dig för Danska brudar.
jo men jag e inte så sugen på turistorterna så då åker jag hellre in till landet där det finns mycket kurdiska bosättningar och då är turkiska ett måste :) .. haha jasså e dom hård dom brudarna eller ;)?:ciao:
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Du har ju de "svenska" ställena.
Aya napa (stavning)
Barcelona
Bulgarien (sunny beach bla.)

Ett ställe där jag tror utelivet är lite underskattat är Egypten.

Ett tips jag själv aldrig lär mig, DRICK vatten.. Bakis utomlands är bland det värsta som finns
Ja, efter hela 17 år så har man nog upplevt en hel del. Massa krogar och brudar:boring:

Okej.

Tror det bara är ryska brudar som är hårdare än danska.
Ja, en Svetlana är nog inte att leka med, men det är tur att de ser ut därefter.

Och sunny beach, njaaaaa:hmmmm:
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Har ni något tips på något ställe som värt att resa till? Tänkte mig något land som det är varmt och har mycket fester.:D
Förra året var jag till Egypten och Turkiet, Egypten var bra mycket intressantare än Turkiet och dyk/snorkel vattnet är helt sjukt bra. Deras historia är rätt så intressant (pyramiderna etc). Det är inte lika sliskigt på partyställerna heller men det är väldigt skitigt i Egypten så tvättsprit och whiskey är ett måste :D
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Ja, efter hela 17 år så har man nog upplevt en hel del. Massa krogar och brudar:boring:
Är inte blind, döv o lam...

Är mer berest än de flesta jag känner, så ett o annat har man ju snappat upp..
Turkiet är också skoj, mycket nordiska. Egypten, Hurgada bla, där många från bla. tyskland, danmark o norge utbildar sig till bartenders och hotell mangement.
Trevligt folk som ofta visar va dom tycker är bäst. ;)

Aya napa o bulgarien har jag själv aldrig vart till, men är ganska uppenbart att de är 2 av party ställenas mecka!

Är du under 20år, och söker fest o skoj, åk INTE till dubai. 20år där utan några som helst "exeptions".

Ska man dra, de flesta turistorterna jag besökt har utelivet varit/verkat helt okej. Gärna där städerna är lite mindre.

Maimi bla. Stor stad så är det definitiv svårare och hitta de rätta clubbarna o barena. Bör känna någon som bor där helst.

Allt ur personligt perspektiv, sen ifall du bryr dig eller inte skiter jag i! :)
 
D

Deleted member 6797

sj har ja varit i:

Thailand - Phuket
Mexico - Yucatan halvön - playa del carmen
Bulgarien - Sunny beach
Kroatien - Markarska riveran

tycker kroatien e bäst
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Saint Tropez, Frankrike är ganska soft, men blir ju bättre längre fram i sommar...
 

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
jag å tjejen sitter oxå å funderar vart vi ska åka? men vet ju fan inte ett skit om de här... tänkte dra om en månad ca! har aldrig varit utomlands heller.. så vart åker vi? :)
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
jag å tjejen sitter oxå å funderar vart vi ska åka? men vet ju fan inte ett skit om de här... tänkte dra om en månad ca! har aldrig varit utomlands heller.. så vart åker vi? :)
Ett bra "nybörjar" ställe är Turkiet :)