hehe, samma här.. fast det börjar bli riiiktigt dåligt nu..Har inte kört en enda mil under påsk. Ställde av den i förgår trotts att vi har kvar skoterföre nån helg till.
hehe, samma här.. fast det börjar bli riiiktigt dåligt nu..Har inte kört en enda mil under påsk. Ställde av den i förgår trotts att vi har kvar skoterföre nån helg till.
Jobbat Påsken
men till veckan drar man till fjälls
Körde vid kusten med RX'1an som vanligt utan tjafs, rätt bra med snö än iaf runt klöverträsk. Omöjligt att fastna trots genomslag...Sådär. Igår och idag har man bytt packbox på 990n. Tog väl en 10h totalt att ta ur motorn, skruva isär, byta packbox, skruva ihop, stoppa i motorn. I tiden ingår isärtagande av en 670 som jag tog packboxen ifrån. Tur att man inte kör 4T,
Blev en tank idag. Vaaaaaaarmt ute. Tur att man kör 2T när man kör fast också,
Trist, hoppas det går bra med far din!Min ***** påsk blev totalförstörd, hann köra en dag men så fick min far en allvarlig hjärtinfarkt så jag har ägnat tiden på ett sjukhus, har inte sovit sen 09.00 i förrgår och nu ska jag äntligen få sova ut ikväll då farsan har stabiliserats sig som tur är. God afton pisspåsk...
Tack så mycket, jo han är på bättringsväg nu. Dom har skickat upp han till Skellefteå sjukhus idag och hans värden är bra det ända som kan ge problem nu är det metallnät som dom har opererat in ska inte bli bort stött från kroppen.Trist, hoppas det går bra med far din!