Enligt många Arctics bästa motor.Släppa på balatan fattar jag väll att man måste göra om den ska resa, men asså jag menar inte modda om så spec mkt, zr 800? funkar dom bra i övrigt dom?motor?
Måste bara ta itu o fråga...
Jag får förfrågan ofta, läser även massor med trådar..
Hur får jag skoter att resa..?
Vilken är bästa skotern som reser lättast..?
Kan jag köra på rullen med en 440i..?
Så nu ställer jag frågan, vad är nöjet med ha en skoter som står rakt upp..?
(vilket istort sett inga skotrar gör på plant underlag, enda jag vet är turbo maskiner)
Dom går jävligt bra. Har själv ägt en. Och man måste inte släppa balatarremmen. Jag menade att man kan göra det om man vill ha konstant skidres. Men det blir bara jobbigt. Dom reser fint om man vill.Släppa på balatan fattar jag väll att man måste göra om den ska resa, men asså jag menar inte modda om så spec mkt, zr 800? funkar dom bra i övrigt dom?motor?
600 och 800cc motorerna i dom årsmodellerna är enligt mig Arctics bästa motorerSläppa på balatan fattar jag väll att man måste göra om den ska resa, men asså jag menar inte modda om så spec mkt, zr 800? funkar dom bra i övrigt dom?motor?
600 och 800cc motorerna i dom årsmodellerna är enligt mig Arctics bästa motorer
Nog går en pro 800 med rätt variator inställning rakt upp på plant och hårt underlag.Måste bara ta itu o fråga...
Jag får förfrågan ofta, läser även massor med trådar..
Hur får jag skoter att resa..?
Vilken är bästa skotern som reser lättast..?
Kan jag köra på rullen med en 440i..?
Så nu ställer jag frågan, vad är nöjet med ha en skoter som står rakt upp..?
(vilket istort sett inga skotrar gör på plant underlag, enda jag vet är turbo maskiner)
800'an är en bra motor men 600'an håller jag inte med dig om. Jag skulle säga att 900'an är den bästa dom gjort.600 och 800cc motorerna i dom årsmodellerna är enligt mig Arctics bästa motorer
alla 3 motorer är fruktansvärt bra :rock: sen kan man ju dividera bra länge om vilken av dom som e bäst. :ciao:800'an är en bra motor men 600'an håller jag inte med dig om. Jag skulle säga att 900'an är den bästa dom gjort.