joo.. men ja har sett att srx med 21 fullblock klarar av att dra upp.. minns inte va filmen hette men den finns på juubenEn bättre matta bör du skaffa. Den får ju inget grepp när du drar på fullt...
Ja man då måste det vara perfekt före... Annars är det väl något i boggien man ska skruva i, jag vette fan.joo.. men ja har sett att srx med 21 fullblock klarar av att dra upp.. minns inte va filmen hette men den finns på juuben
baltan? elr vafan de heterJa man då måste det vara perfekt före... Annars är det väl något i boggien man ska skruva i, jag vette fan.
förklara lite dedä me quick rods (a)44as matta
8 kuggs non-slip
quick rods eller fixa till orgianl stagen så dom kopplar mindre
Med dom grejerna har du en riktigt brutal skoter.
aa okej, tack! har ju hela sommarn på mig så får hoppas jag hittarQuick rods är ställbara kontroll stag som man sätter i boggien. Original på din är inte ställbara. Tyvärr har dom slutat tillverkas men det kommer ut nån gång på b l o c k e t. se nån gång då och då för runt en tusing.
Kompisen gjorde om sina kontroll stag på sin sxr 700. Fråga Johansson... här på forumet.
Hur gör man när man ska göra om kontrollstagen. Har haft funderingar på och göra det på srx'n men har inte som vågat. Tänkte ifall man kan råkas förstöra dom?Jag har en Sxr och den går på rullen hur bra som helst. En Srx borde gå ändå bättre med tanke på hur mkt mer det är att köra med i en sån. Jag har monterat 44mm matta, non-slip och gjort om kontrollstagen i boggien för att få mindre skidtryck.