Överkalix Cruising 2009

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Någon här på forumet som ska på Ökx Cruising imorgon? Själv har man redan börjat supa in sig lite för morgondagen! :beer:
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Det var bästa Cruisingen hittils i Ökx, 4 polisbilar men ingen gjorde något. Alla gick med öl burkar i handen och dom hällde inte ut en enda :rock: Vi åkte till och med förbi dom och spruta ner dom med vatten pistol 3ggr :laugh: sista gången blev dom dock lite irriterade. Jävligt kul var det, många feta jänkare och någon lång merca som släpade underredet i asfalten. Synd att ni inte kom. Ska leta upp några bilder och lägga upp senare. :ciao:
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Det var bästa Cruisingen hittils i Ökx, 4 polisbilar men ingen gjorde något. Alla gick med öl burkar i handen och dom hällde inte ut en enda :rock: Vi åkte till och med förbi dom och spruta ner dom med vatten pistol 3ggr :laugh: sista gången blev dom dock lite irriterade. Jävligt kul var det, många feta jänkare och någon lång merca som släpade underredet i asfalten. Synd att ni inte kom. Ska leta upp några bilder och lägga upp senare. :ciao:
Låter kalas! Väntar på bilder. :D
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Tyvärr får ni vänta ett tag på bilder. Jag glömde kameran och dom som fotat är väl fortfarande bakfull och har inte orkat lägg upp nå bilder varken på pixbox eller facebook. Men vänta bara det kommer ;)
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
okej :D bror har lackat sin lång merca igår, vart riktigt bra, inte nån oseriös inte, lackad med spruta och sånt, vart snuskigt bra! kommer bli den fräschaste/fetaste lången i tiderna ;) :D
Nej. Min bror har haft sveriges fetaste långmerca. Den var förlängd och ombyggd bak så den hade dom vanliga "små" bakdörrarna, inte dom stora fula dörrarna. Och där bak var 2 säten mot varandra och ett bord. Och BBS 17" fälgar. Dock var den lila och riktigt dåligt lackad. Hade den varit blanksvart och seriöst lackad hade den varit sjukt fet. ;) Men nog kan jag tänka mig att din brors är fin om han fixat upp den lite. :D
 

Gasoline

Välkänd medlem
24 jan 2009
990
0
16
Luleå!
Nice :D jo han håller på att göra en riktigt fräsh och fet, lacken var riktigt nice, nu saknas det bara att han ska stoppa på fälgar och sånt :D kan lägga upp en bild snart =) dessutom är det en 300 turbodiesel ;) han har inte hunnit stoppa dit lister elr fälgar och sånt där än men lite har han fått dít :rock:

EDIT : Stoppade in bilder..