Överkalix Cruising 2009

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
bra att nån gillar dom iaf :) enda gången jag skulle gå nära en merca är om jag skulle bli beskjuten :) så mycket gillar jag dom
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
På tal om de så har jag haft en merca med hagelsvärm från bakskärmen till framdörren.! :laugh: Bakrutan var också kaputt, solfilmen höll fast den så den inte rasade in i bilen.
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
När ni då inte gillar Merca vad kör ni för skit bilar då? Är det Bmw eller Audi accepterar jag det, även nån fet jänkare. Men kör in en Volvo, Opel eller något sånt skräp ska jag dumförklara er resten av livet! :laugh::aetsch:
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
När ni då inte gillar Merca vad kör ni för skit bilar då? Är det Bmw eller Audi accepterar jag det, även nån fet jänkare. Men kör in en Volvo, Opel eller något sånt skräp ska jag dumförklara er resten av livet! :laugh::aetsch:
Ja det är klart att med din erfarenhet på hela 0 år med körkort så kan du ju allt.. :)
Inte för att jag har något mot Mercedes, annat än förbrukningen.
Jag har ägt 2 stycken w124 och totalt runt 10 tusen mil med dom.

Hur i hela friden hinner du med att skriva i snitt 8 inlägg per dag btw?
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Ja det är klart att med din erfarenhet på hela 0 år med körkort så kan du ju allt.. :)
Inte för att jag har något mot Mercedes, annat än förbrukningen.
Jag har ägt 2 stycken w124 och totalt runt 10 tusen mil med dom.

Hur i hela friden hinner du med att skriva i snitt 8 inlägg per dag btw?
Betyder det att jag aldrig har kört bil bara för att jag inte har körkort? Och JA jag kan mycket om bilar, har nästan hållit på med bilar dagligen sen jag var typ 12år! Har haft 8st.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Betyder det att jag aldrig har kört bil bara för att jag inte har körkort?
Sa jag det? Det var inte menat som ett personangrepp om du nu trodde det.
Förresten så är det Toyota som gäller hela vägen nu, jag är less på Tyskt rappel och Svensk förbrukning. Det går inte att dumförklara för det är så förnuftigt det kan bli.
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Sa jag det? Det var inte menat som ett personangrepp om du nu trodde det.
Förresten så är det Toyota som gäller hela vägen nu, jag är less på Tyskt rappel och Svensk förbrukning. Det går inte att dumförklara för det är så förnuftigt det kan bli.
Okej, men det var ett skämt riktat mot Biosteel och Polaris_snow bara för att jag själv inte gillar dom bilarna. Det var inget seriöst. :D
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Ja det är klart att med din erfarenhet på hela 0 år med körkort så kan du ju allt.. :)
Inte för att jag har något mot Mercedes, annat än förbrukningen.
Jag har ägt 2 stycken w124 och totalt runt 10 tusen mil med dom.

Hur i hela friden hinner du med att skriva i snitt 8 inlägg per dag btw?
För att han skriver korta inlägg och flera efter varandra istället för att redigera inlägget han gjort tidigare eller skriva ett långt istället för 2 korta.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Fet gammel diesel merca = massor med chicks. Vilket innebär också att senare under kvällen så följer ju givetvis någon av dom med hem! :aetsch: :beer:
Jag är lite osäker, men är du ens byxmyndig?:aetsch:
Har du någon bild på de där "chicksen" som låter sig bli uppraggade av en "fet" gammel mercadiesel? Har försökt i en halvtimme nu och jag kan inte föreställa mig hur en sådan ser ut.


Skojar med dig.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Jag är lite osäker, men är du ens byxmyndig?:aetsch:
Har du någon bild på de där "chicksen" som låter sig bli uppraggade av en "fet" gammel mercadiesel? Har försökt i en halvtimme nu och jag kan inte föreställa mig hur en sådan ser ut.


Skojar med dig.

hahahahahahahahahahahaha :aetsch: btw så kör jag tyskt