B
Buktholmen
Haha, bilder på skotrar som står I Sverige :aetsch:haha på bilder här i sverige ?
Haha, bilder på skotrar som står I Sverige :aetsch:haha på bilder här i sverige ?
Jo, det var det jag ville minnas.förgasarmodellen går bättre. den kom till som tävlingsmaskin :hello:
Har funderat på de jag med! Skickade ett mail om reg.nummret så man kan kolla me Transportstyrelsen, men inget svar än.Hittade denna på blocket, men är det verkligen en 05? :hmmmm: http://www.***********/vasterbotten/Arctic_Cat_F7__05___ZR_500__02_SLUMPAS_8500___21706557.htm?ca=1_13&w=3
Men då skulle det inte vara en 05 i pappret! Säkert en stulen 05 som han satt grejer från en 03 på, men dock sparat fox float dämparna. För den var ju snuskigt billig också för att vara en 05!Har funderat på de jag med! Skickade ett mail om reg.nummret så man kan kolla me Transportstyrelsen, men inget svar än.
Står ju om Fox Float dämpare, han kanske har uppgraderat den med grejer från en 05:a? :hmmmm:
Den har ju legat uppe på 39 k, men man vet aldrig.. :hmmmm:Men då skulle det inte vara en 05 i pappret! Säkert en stulen 05 som han satt grejer från en 03 på, men dock sparat fox float dämparna. För den var ju snuskigt billig också för att vara en 05!
Edit: Redigerade förra meddelandet så man kommer direkt till bilden.
Jo, de tänkte jag oxå men man såg inte de på bilden så då fråga ja om de iställe.Man ser ju vad det är för årsmodell om man går in på transportstyrelsen och kollar upp regg nummret.
Jasså?2003 fanns Sabercat, Fighter Pilot, Patriot och Canadian.
Varför vill han då byta den?Men är det värt att köpa den tror ni? :hmmmm: Rätt prisklass för mig
Tacksam för snabbt svar!
Har fått veta orsaken varför prissänkningen: Han behöver pengar till mc
Hm, ska fråga. Men det står eventuellt intresserad av byte.Varför vill han då byta den?
Citerar mig själv från en liknande trådIngen?