Har köpt mig en f7 snopro -04

B

Buktholmen

Citerar mig själv från en liknande tråd

en äldre modell är nog dessutom ganska hårdkörd vilket kan medföra stora renoveringskostnader. så ja i slutändan skulle jag ha gått på den maskinen som ser fräschast ut av dom oavsett årsmodell egentligen för alla är fullt potenta till att dänga hur mycket led som hellst med och utanför leden gör dom inte bort sig heller. :rock:

jag har bara bra erfarenheter av F7 egentligen och lägger mitt tips på en välvårdad F7 -05. för dom pengarna som du lägger på så tar du en mindre risk än om du skulle ha köpt den billigare maskinen och då kommer du nog i slutändan att ha kvar dina pengar i fickan om du får tag i ett fint exemplar som håller fast du betalar lite dyrare försäkring.:rolleyes:

Dessutom lita ALDRIG på säljarens ord det är oftast värt lika mycket som en plastjulgran i augusti:mad:

Dyrt är billigt.

över ett 100 år gammalt citat säger:"Det är oklokt att betala för mycket, men det är värre att betala för lite. När du betalar för mycket så förlorar du lite pengar - det är allt. När du betalar för lite, förlorar du ibland allting, eftersom saken du köpt var inkapabel att göra det den var inköpt för. Den kända lagen inom affärsbalans omöjliggör att betala lite och erhålla mycket.:bootyshake:
Haha, tack för hjälpen iaf :)
Har faktiskt sett det där inlägget :D
Men nu är den borta, så de blir nog Ski-Doo istället! :evil:

B

Buktholmen

Om de ska bli F7 så blir de nog skoter efter den som kommer i år, men skulle så j**la gärna ha sen sån!