MsMeet i Gäliivare! Kommer nån?

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Tjena!

MsMeet är ju snart i Gällivare! Det är ju för gamla veteranbilar! Själv kommer jag köra i crusingen med en Chrysler New Yorker -61 eller en Jaguar MK3 240 Saloon -68! Beror på vilken bil farsan ska ta, fast han är ju "Crew" så jag kanske kör med en bil och tjejen med en bil, vi får se :rock:

Jag tänkte höra om det är någon annan som ska dit? Det håller ju till på Nunnisparken! Det kommer bli ett j***a drag iår!:beer:

/F
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Haha okey! Ja blir du utan bil så skicka ett PM om du vill åka så kan vi ta en sväng om du vill åka riktigt lyxigt :D
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Blir åka för mig också, ska vara full som satan. :beer: Men inte någon merca ;) när det är cruising så är det jänkare som gäller. Merca är bara helg nöjen! :laugh:
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Lite OT:

Yamaha.Srx.700, redigera dina inlägg istället. Det är 4min mellan inläggen så redigera det första istället och skriv anledning: Tillägg eller nått sånt istället för att fylla trådarna med inlägg. :)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
blir tydligen inge MSM för min del, blir repstoppet i lkab ist, 12 timmar blir det att gå arbetslös.. Bara man hinner nyktra till :)
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
De var lågt! Jaja då är du på MSM svarta lista till nästa år då... hahah nä ja skojjas, skönt att du har jobb, rätt svårt i dagens "kriser" :(
 
6

600xrs

MSM är överskattat, en massa dyngfulla raggartjejer som slåss, lagomt runda fulla gapiga gubbar och spänner sina ölmagar, och det värsta av allt... inte en enda bmw på hela nunnis! ;)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
MSM är överskattat, en massa dyngfulla raggartjejer som slåss, lagomt runda fulla gapiga gubbar och spänner sina ölmagar, och det värsta av allt... inte en enda bmw på hela nunnis! ;)
det ska fixas! en 635 csi till nästa år :rock: (man kan ju drömma iaf)
 
6

600xrs

det ska fixas! en 635 csi till nästa år :rock: (man kan ju drömma iaf)
Jag har i många år jagat en 635'a i renoveringsbehov.. 100k för en 'okej' e21'a känns inte rätt :)
Men helt klart så tycker jag det är för få tyskar på msm, är juh bara 'några' år kvar innan jag får ta med min -86'a dit :rolleyes: