Polaris 600rr SE

D

Deleted member 6797

som att ja kommer provköra den och rushen i vinter fan va kul:)

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
jag sitter i tankar på att köpa en sån här rr se ist för en assault, får se hur de blir, men de är ju helt klart lockande med tankte på priset, men undra hur den är i snön med den där attack vinkeln ??

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
jag sitter i tankar på att köpa en sån här rr se ist för en assault, får se hur de blir, men de är ju helt klart lockande med tankte på priset, men undra hur den är i snön med den där attack vinkeln ??
Säkert bättre än den korta versionen ;)

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Hur dumma är polaris..? :eek:

Så nu återigen blåser de sina trogna pre-spring kunder? :hmmmm2::afraid:
För listan jag kollade på gällde utan snow-check (5-10k) och det var hos en polaris ÅF ja jobba lite åt i början av maj!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Skulle nog tippa på att de e samma attck vinkel som på den korta, men den borde ju ändå inte vara helt oduglig i snön..

Edit:

25 000 skulle dom ha emellan på min summit 600-09..
Jag tror också på att det är samma attack vinkel, tror nog det bara är förlängt boggie å chassiet. Sen har dom säkert fixat fjädringen mjukare och lite mjukare variatorer. Men bättre än den korta tar den nog sig.

Det lät som en hyffsad deal tycker jag. Jag fråga min ÅF i vintras vad jag skulle få för min vid inbyte mot en Nytro med 38as matta, non-slip, öhlins runt om å MTN medar, jag skulle bara få 40.000kr för min -06

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Jag tror också på att det är samma attack vinkel, tror nog det bara är förlängt boggie å chassiet. Sen har dom säkert fixat fjädringen mjukare och lite mjukare variatorer. Men bättre än den korta tar den nog sig.

Det lät som en hyffsad deal tycker jag. Jag fråga min ÅF i vintras vad jag skulle få för min vid inbyte mot en Nytro med 38as matta, non-slip, öhlins runt om å MTN medar, jag skulle bara få 40.000kr för min -06
f

okej, ja de var dåligt pris måste ja säga.

Brorsan skulle få 95 för sin assault, men dom skulle kolla om de fanns nån chans att få ersättning för alla problem han haft i vinter om han skulle byta till en ny polaris iår, så kanske de blir att vi båda kör RR SE i vinter.. självklart blir de pipa å v kitt då.. :rock:

rolf

Aktiv medlem
1 jan 2000
63
3
8
108000 kan ju fan inte stämma :eek:

HELT OMÖJLIGT.... Om de nu inte fått hjärnblödning borta hos Polaris...

Sist ja kolla på prislistan låg RR:n kring 125k

RR har aldrig kostat 125k...

Den har som mest kostat 119.900:-