D
Verkar vara en riktigt grym maskin och den var inte allt för dyr heller!
de e ju int nå!107900:- är ganska billig iaf.
de e ju int nå!
ny bil eller ny skoter.... ny bil eller ny skoter... dessa ständiga beslut >_<
hade inte tänkt köpa en sprackans bil, men nyare än den jag hardå har jag då helldre ny skoter, bilen kostar ju dubbelt
Säkert bättre än den korta versionenjag sitter i tankar på att köpa en sån här rr se ist för en assault, får se hur de blir, men de är ju helt klart lockande med tankte på priset, men undra hur den är i snön med den där attack vinkeln ??
Skulle nog tippa på att de e samma attck vinkel som på den korta, men den borde ju ändå inte vara helt oduglig i snön..Säkert bättre än den korta versionen
Skulle nog tippa på att de e samma attck vinkel som på den korta, men den borde ju ändå inte vara helt oduglig i snön..
Edit:
25 000 skulle dom ha emellan på min summit 600-09..
Jag tror också på att det är samma attack vinkel, tror nog det bara är förlängt boggie å chassiet. Sen har dom säkert fixat fjädringen mjukare och lite mjukare variatorer. Men bättre än den korta tar den nog sig.Skulle nog tippa på att de e samma attck vinkel som på den korta, men den borde ju ändå inte vara helt oduglig i snön..
Edit:
25 000 skulle dom ha emellan på min summit 600-09..
fJag tror också på att det är samma attack vinkel, tror nog det bara är förlängt boggie å chassiet. Sen har dom säkert fixat fjädringen mjukare och lite mjukare variatorer. Men bättre än den korta tar den nog sig.
Det lät som en hyffsad deal tycker jag. Jag fråga min ÅF i vintras vad jag skulle få för min vid inbyte mot en Nytro med 38as matta, non-slip, öhlins runt om å MTN medar, jag skulle bara få 40.000kr för min -06
108000 kan ju fan inte stämma
HELT OMÖJLIGT.... Om de nu inte fått hjärnblödning borta hos Polaris...
Sist ja kolla på prislistan låg RR:n kring 125k