Köp du en 700 och var glad, ju mer du funderar desto värre blir det.hm, tycker ni att jag ska köpa en enduro 600 iställe då?
jasså? :O så du tror att om jag köper en 600:a kommer jag få skruva mer än om jag köper en 700? :hmmmm: trodde det var tvärtom :afraid:700an e mindre "racklig" än 600....
Sluta nu fundera..jasså? :O så du tror att om jag köper en 600:a kommer jag få skruva mer än om jag köper en 700? :hmmmm: trodde det var tvärtom :afraid:
Det där stämmer inte så bry dig inte om det.jasså? :O så du tror att om jag köper en 600:a kommer jag få skruva mer än om jag köper en 700? :hmmmm: trodde det var tvärtom :afraid:
Var det inte du som va typ 12?? :argh: :hmmmm2:Okej :beer: blir en 700 då:rock:
Isåfall är det 600 som gäller.Var det inte du som va typ 12?? :argh: :hmmmm2:
Kanske ska tänka lite innan du köper en 700 cc så att du inte ligger där med bruten nacke och skotern i ett träd. :bawling:
Nu fick jag äntligen förklaringen till din signatur.hahah, 13 är jag
gillar ej att köra fort med skoter, roligare att hoppa, köra i diken, leka på myrer, och sånt ;DKöp en 550. Den får du upp i 130 om det nu är det du är ute efter, sedan så är den tillräckligt rapp för en 13 åring oavsett körvana (finns ju åldersbegränsningar av en anledning).
Du får ju dessutom en lite nyare skoter om du köper en 550.
fel med min signatur eller?Nu fick jag äntligen förklaringen till din signatur.