Jamen dåså.Du har fel Lynx Enduro har okopplad boggi.
Tyckte att klossystemet hörde till en okopplad men hade ändå fått för mig att den var kopplad. Då behöver jag inte fundera på det.
Jamen dåså.Du har fel Lynx Enduro har okopplad boggi.
Om du knappt har råd att köpa den så tycker jag att du ska gå på mxz´an ist då du måste tänka på att den ska försäkras å sen kommer de säkert bli saker du måste byta/laga på maskinen.Okej skiljer det mycket mellan dom? för tänkte det är knappt att jag får ihop pengar till enduron tänkte om det var värt att jobba lite till och köpa enduro iställe?:hmmmm: så frågan är
Är det värt att jobba ihop ca 5k och köpa enduron iställe
jo stämmer det, köpte nyss en mach z 800 - 98 som var SNUSKIGT fin! endast 4 ägare, men det har dock farit in glykol i motorn, troligen cylinder fots packningen... lite jobb med det, men billigt, kommer käna nå jävust med pengar på denna skoter fick köpa den otroligt billig :rock:Om du knappt har råd att köpa den så tycker jag att du ska gå på mxz´an ist då du måste tänka på att den ska försäkras å sen kommer de säkert bli saker du måste byta/laga på maskinen.
trådlyft? du vet ju inte hur jag kör eller vars jag kör eller läng,vikt, eller liknande men om man tittar på dom som är 13 år så är det inga "biffar" direkt, och jag är ganska smal av mig så jag säger inte att jag kan hantera en 600/700 men hatar bara att folk lägger sig i om min ålder för allt ni säger det vet jag redan, jag vet att jag inte är 16år och jag vet att ni tycker att en 700 är för mkt och åka med men det är inte det jag frågade efter utan efter för och nackdelar på skotrarna. och jag är inte 13 nå mer haha nog med OT nu, har fått nog med svar och vet vad jag ska köpa för skoter! tack för all respons/hjälp!att en 13 åring sitter och kör en skoter med 600cc lr högre tycker jag är helt ansvarslöst. det är trotts allt en maskin med + 200kg i vikt och den kan man köra ihjäl väldigt många med om man inte är tillräckligt mogen. och jag anser att en 13åring inte är tillräckligt mogen för att behärska en skoter på cc över 600. och du får tycka att du är hur mogen som hällst för din ålder, men du är fortfarande 13 år och inte mycket lagvett eftersom du kör skoter utan kort och framförallt inte åldern inne.