Peugeot 205 CTI | Stor projekt |

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Hoppas du ska ha baklysena på hyllan och inte på bilen. Dom där var poppis för 5 år sen.. :)

Va bra, då är jag lite mer ensam o inte en i mängden :p
Skämt o sido, ja gillar dom mycket mer än mina nuvarande!

Snacka även med han med motorn:
Ska fara ner och hämta den i örebro till veckan, OM jag nu får mitt ***** körkort :)

Sitter även o funderar på vad för fälgar jag ska ha, bifogar lite bilder o ni får ge tips:

Gillar de här med stora fälgar, o på min lilla bil lär de se en aning udda ut! De gillar vi :)
(klicka på andra bilden för större format)

Diffar bara några 100lappar mellan fälgarna, för OZ fälgarna behöver nya däck och första behöver jag spacers.







 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Va bra, då är jag lite mer ensam o inte en i mängden :p
Skämt o sido, ja gillar dom mycket mer än mina nuvarande!

Snacka även med han med motorn:
Ska fara ner och hämta den i örebro till veckan, OM jag nu får mitt ***** körkort :)

Sitter även o funderar på vad för fälgar jag ska ha, bifogar lite bilder o ni får ge tips:

Gillar de här med stora fälgar, o på min lilla bil lär de se en aning udda ut! De gillar vi :)
(klicka på andra bilden för större format)

Diffar bara några 100lappar mellan fälgarna, för OZ fälgarna behöver nya däck och första behöver jag spacers.



http://www.imagebam.com/image/a29a0918366608
Dom första, helt klart! Danmobilityvarning på dom andra.
 

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Jag lägger min röst på dom första fälgarna, möjligtvis de andra (fast bara märket OZ ger väl "status";)). Dom sista fälgarna är lite för "mycket", enligt mitt tycke. Men vill du ha en bil som sticker ut så är ju dom att föredra.
Vilken tum har fälgarna?
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Jag tycker det där är ett lite svårt val, för att dom sista fälgarna är jävligt snygg men dom blir nästan lite för mycket, medans dom första är snygg och lite mer stil rena. Så det beror kanske mer på vad du har tänkt ha för stil på bilen.
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
Jag tycker det där är ett lite svårt val, för att dom sista fälgarna är jävligt snygg men dom blir nästan lite för mycket, medans dom första är snygg och lite mer stil rena. Så det beror kanske mer på vad du har tänkt ha för stil på bilen.
håller helt klart med:) men dom första ser ändå lite små tråkiga ut enligt mitt tycke
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Köpte de vita OZ fälgarna, lr ja så länge han inte sålt dom till någon annan, mailade han adress o sånt!

2000kr + frakt inkl 2.5cm spacers.. Dock behövs nya däck!

Väntar dock på svar om ett par angeleyes lycktor!