En skithög kanske är att ta i Men han har kvar den, står dock undanlagd för vinterförvaring nu... Men quaden är även den sjukt imponerande eftersom den verkligen är byggd från scratch, och efter egen design... Går som ett as gör den ocksågrymt byggt vill jag säga asker men jag har en fråga detta bygge är bara en skit hög enligt mig om man tittar på din EXTREMT GRYMT snygga fyrhjulingen du byggt, har du kvar den ?
Jag tänkte först "vad är du för grinig idiot". Men nu vet jag vad du menar...grymt byggt vill jag säga asker men jag har en fråga detta bygge är bara en skit hög enligt mig om man tittar på din EXTREMT GRYMT snygga fyrhjulingen du byggt, har du kvar den ?
Anar på metallens nyans att det är rostfritt, eller?
Det är guldkromerat (elförzinkad).Snarare eloxiderat stål, alternativt krom
Det är guldkromerat (elförzinkad).
hehe, du är ju galenNu måste jag illhåga er att lätta svänghjulet mera..
Kolla in detta hjul jag toklättat 700 g !! Navet är först svetsat inv och sedan svaravde jag bara bort allt skit utv :biggrin1: Endast 2mm gods kvar in till magneterna runtom ytterdim!! Man måste spara upphöjningarna bara så pickup spolen kan räkna varvtalet!!
Thundercatterna kommer få en sådan lättning
Det är en synvilla, antistabhjulen är ca 1.5-2cm från mattan och i den vinkeln ser det ut som dom hamnar precis i raden där kuggarna sitter.Inte för att vara ett arsle men ser inte antistab-hjulen ut att sitta mitt för en av raderna med invändiga drivkuggar?? Eller är det en "mock up matta" som sitter på och mattan som ska dit saknar invändiga kuggar?
Kan säga att jag iaf börjar bli sjukt sugen, det ska verkligen bli så fruktansvärt jävla spännande att känna på skotern eftersom det för min del blir helt ny framvagn, boggie och motor jämfört med förra säsongen Dvs typ en ny skoter, återstår ju att då om det är en bättre sådanDu är bra nog sugen på en premiär tur va?
Även jag tyckte att det såg ut som det men jag kunde ju dubbelkolla själv och som sagt, det är en synvillaInte för att vara ett arsle men ser inte antistab-hjulen ut att sitta mitt för en av raderna med invändiga drivkuggar?? Eller är det en "mock up matta" som sitter på och mattan som ska dit saknar invändiga kuggar?
Jajja, som sagt var, vill inte jävlas men var tvungen fråga då det såg lite skumt ut :hello:Det är en synvilla, antistabhjulen är ca 1.5-2cm från mattan och i den vinkeln ser det ut som dom hamnar precis i raden där kuggarna sitter.